مهنوش صادقی از رابطه بیست ساله خود با مهدی هاشمی سخن گفت

مجلهسلبریتی ها

- 98/04/14
مهنوش صادقی از رابطه بیست ساله خود با مهدی هاشمی سخن گفتمهنوش صادقی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است که این روزها خبر ازدواج او با مهدی هاشمی حسابی خبرساز شده و هر از چندگاهی یک خبر جدید از این ازدواج جنجالی سوژه داغ فضای مجازی می شود.

به تازگی مهنوش صادقی که همسر دوم مهدی هاشمی است در یک مصاحبه تلفنی اظهار داشت بیش از بیست سال است که از ارتباطش با مهدی هاشمی می‌گذرد.

او همچنین در واکنش به این موضوع که آیا گلاب آدینه همسر اول مهدی هاشمی در جریان این ارتباط بوده توضیح داد: خانم آدینه و دخترش نورا از همان ابتدا در جریان کامل این رابطه بودند و همه‌چیز را می‌دانستند.

صادقی درباره علت تکذیب آدینه و نورا هاشمی ادامه داد: یکی از علت‌های علنی نشدن این رابطه برای مستقل شدن دختر آقای هاشمی بود و دیگری به دلیل همان ویترینی که آقای هاشمی هم در صحبت‌های اولیه خودش اعلام کرد.
این بازیگر همچنین ادامه داد: علنی کردن این ماجرا به دلیل عصیان شخصی خودم بود.

پیش از این کسی از ازدواج دوم مهدی هاشمی خبر نداشت اما حدود ده روز پیش بود که خانم صادقی با انتشار کلیپی در صفحه اینستاگرام خود از ماجرای ازدواجش پرده برداشت که ابتدا با تکذیب همسر اول مهدی هاشمی یعنی گلاب آدینه و دخترشان نورا هاشمی مواجه شد. اما دیری نگذشت که مهدی هاشمی این خبر را تایید کرد.

هاشمی با انتشار یک نامه اعلام کرده بود که با همسر اولش دیگر زندگی نمی‌کند و به دلیل نداشتن تفاهم جدا از هم و بدون رابطه عاطفی بودند. اما به خاطر دخترشان و ایجاد نشدن حاشیه این جدایی را علنی نکرده بودند.
advertising