صحبت های سحر قریشی درباره ممنوع الکاری او در تلویزیون

مجلهسلبریتی ها

- 98/04/25
صحبت های سحر قریشی درباره ممنوع الکاری او در تلویزیونسحر قریشی یکی از بازیگران جنجالی سینما و تلویزیون ایران است که فیلم سینمایی ایکس لارج را روی پرده سینماهای کشور دارد.

اخیرا وی در مصاحبه‌ای به حواشی اخیر درباره حجاب و بازیگری واکنش نشان داده است که در ادامه این گفتگوی جذاب را می خوانید:
من در سال های اخیرا پیشنهادهای خوبی برای بازی داشته ام اما وقتی به مرحله تست گریم می روم به‌خاطر فلان خانم بازیگر و دوستانش که شب نقشه می‌کشند و می‌آیند و می‌گویند اگر سحر قریشی در فیلم باشد ما بازی نمی‌کنیم که می‌شوند سه نفر و دو تا از بچه‌های پشت‌صحنه هم با آنها همکاری می‌کنند و یک تیم می‌شوند.

درباره صحبت های اخیر که گفتم زنان به ورزشگاه نروند هم از این صحبتم حمایت می کنم و من صدبار گفتم، هزار بار دیگر هم می‌گویم: هر جایی که یک زن امنیت ندارد، نباید حضور داشته باشد. آمدند گفتند چرا گفتی منقلب می‌شوم؟ گفتم منقلب می‌شوم چون حالم دگرگون می‌شود. چون اگر حس کنم الان امکان دارد یکی از پشت روسری من را بکشد، یکی لباس من را بکشد، خب معلوم است که من حالم بد می‌شود، چون من نمی‌دانم آدم‌هایی که اطراف من حضور دارند، چه‌کسانی هستند و دیدگاه‌شان چیست. من بروم آنجا فقط برای اینکه جیغ بزنم؟ برای چه‌کسی؟ برای کسی که دارد فوتبال بازی می کند و گل بزند، خب آن بازیکن پولش را می‌گیرد و گل هم نزند، باز پولش را می‌گیرد. بله، من در خارج از کشور به استادیوم رفتم و نه مثل بقیه عکس گذاشتم و نه استوری. الان هنوز یک دستشویی یا ورودی و خروجی جدا در ورزشگاه‌های ما نیست حرفی که می خواهم آن را بیان کنم سخت است اما شاید از دنیای بازیگری فاصله گرفته و خداحافظی کنم. الان در جایگاهی هستم که آن را سخت به‌دست آورده‌ام، ولی دیگر هم به این سن برنمی‌گردم.

در طول ده سالی که وارد دنیای بازیگری شده ام بی رحمی های زیادی به من شد به همین خاطر است که الان اینجا هستم که اگر این بی لطفی ها به من نمیشد الان جایگاه خیلی بهتری داشتم. گفت ببین طرفدارهایت را بغل کردی، بقیه هم یاد گرفتند و طرفدارهایشان را بغل کردند. با طرفدارهایت صمیمی شدی، بقیه هم یاد گرفتند با طرفدارهایشان صمیمی شوند. برای عکس گرفتن با کودکان کنار آنها زانو زدی، بقیه هم یاد گرفتند و این کار را کردند.

شایعه شده بود که من ممنوع الفعالیت هستم اما این حرف غلط است و شایعه ای بیش نیست من اصلا ممنوع‌الکار نیستم. این موضوع هم از طرف بقیه سم‌پاشی دیگری است. در این مدتی که من از زبان مردم و سایت‌ها می‌شنیدم که «سحر قریشی» ممنوع‌الکار است، به هر نهادی که مراجعه کردم، هیچ‌کس نگفت که تو ممنوع‌الکار هستی. تنها جایی که گفتند فعلا صلاح نیست بازی کنی، خود سازمان صداوسیما بود که گفتند به ما اعلام شده که فعلا صلاح نیست شما در تلویزیون حضور داشته باشید. البته این موضوع مربوط به سال‌ها پیش است. چندبار هم به من پیشنهاد کار شد که خودشان اقدام کردند و به آنها هم همین جمله را گفتند.
advertising