توضیحات رضا عطاران بازیگر پولساز ایران درباره دستمزد خود

مجلهسلبریتی ها

- 98/01/07
توضیحات رضا عطاران بازیگر پولساز ایران درباره دستمزد خودرضا عطاران از بازیگران مشهور سینمای ایران است. وی از بازیگران پولساز ایران است که که حضور او از عامل اصلی فروش فیلم در گیشه سینما می باشد. به طور مثال وی در تازه ترین اثر خود در فیلم سینمایی «هزارپا» بازی کرده است و این فیلم سینمایی پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران نام گرفت. رضا عطاران به تازگی مصاحبه ای را انجام داده که در آن از میزان دستمزد خود صحبت کرده است. در ادامه مصاحبه رضا عطاران را می خوانید:
من دوست دارم برکت روی سفره سینما به شکل سالم بیاید و به شکلی که دوست داشته باشیم و مشغله فکری پیدا نکنیم که این کسی که آمد این سرمایه را آورد از کجا آورد و مشکلاتی که به تازگی در حال ایجاد است اتفاق نیفتد.

رضا عطاران در ادامه با تاکید بر اینکه گران ‌ترین بازیگر سینمای ایران نیست گفت:
باید بگویم واقعا من گران‌ ترین بازیگر سینمای ایران نیستم. این موضوع را با قراردادهایم می توانم ثابت کنم. از این موضوع خوشحالم و دوست ندارم باشم و بدم می‌آید جایی که پول زیاد هست حضور داشته باشم. با این شرایط مملکت از این نوع پروژه‌ها می‌ترسم و دوری می کنم. من کنار شما می‌نشینم یک تصویر می‌ گیرم؛ از کجا بدانم چهار سال بعد شما یک اختلاس نکردید؟ من به اندازه کافی توانستم به خانواده‌ام کمک کنم و خودم را راضی نگه دارم.

رضا عطاران درباره دستمزد خود گفت:
باید بگویم که دستمزد برای من اصلا مسئله مهمی نبوده اما مدت اخیر مهم شده و هرجایی احساس می‌کنم دارند پیشنهاد مالی بالایی می‌دهند آن کار را قبول نمی کنم.
فیلمی بوده که احساس کردم پولش بیشتر از حق من است و ممکن است پشت پرده یا در جوانب چیزهایی باشد که ما بی‌خبر باشیم و دیگر بهش فکر نمی‌کنم و قطعا می‌گویم نه و دیدم بعدش چه اتفاقی می‌افتد. یک سری پیشنهاد بازی در فیلم ها به من پیشنهاد می شد که به صورت اتفاقی نرفتم و دیدم پشت سر کار چه حرف‌هایی زده شده. خدا را شکر زندگی‌ام خوب می‌چرخد و امیدوارم همینجوری زندگی خوب و آرامی داشته باشم.

وی هم چنین از رکوردهای فیلم‌هایی که در آن به ایفای نقش پرداخته گفت:
این رکوردها از زبان مردم است و اگر مردم برای دیدن فیلم ها به سینما نروند اصلا همچین اتفاقی نمی‌افتد. من نه تابه‌حال رکوردی زدم نه از این به بعد می‌زنم. مردم با وجود شرایط ویژه‌ای که در مملکت هست همچنان از نظرشان فرهنگ و آدم فرهنگی مهم هست و امیدوارم همینجوری بماند.

رضا عطاران در فیلم های زیادی از جمله «نهنگ عنبر»،«هزارپا»، «خانه به دوش» و... بازی کرده است.
advertising