هزارپا پرفروش ترین فیلم سینمای ایران به شبکه نمایش خانگی آمد

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/12/15
هزارپا پرفروش ترین فیلم سینمای ایران به شبکه نمایش خانگی آمدطبق آخرین اخبار منتشر شده فیلم سینمایی هزارپا پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای ایران است در شبکه نمایش خانگی توزیع و پخش شد. این فیلم محصول سال 96 است. هزارپا در تاریخ 13 تیر 1397 در سینماهای ایران اکران شد و در مدت اکران خود توانست میزان فروش فوق العاده بالایی داشته باشد . فروشش در کمتر از دو ماه از ۳۰ میلیارد تومان گذشت و نخستین فیلم 30 میلیاردی سینمای ایران لقب گرفت.
حال نیز این فیلم به شبکه نمایش خانگی آمده است تا فروش موفقی را نیز در شبکه نمایش خانگی به ثبت برساند.

میزان فروش فیلم سینمایی هزارپا در گیشه


این فیلم در مدت زمان اکران خود توانست به فروش حدود 38 میلیارد تومان برسد.

ژانر فیلم سینمایی هزارپا


این فیلم در ژانر کمدی ساخته شده است.

داستان فیلم سینمایی هزارپا


رضا و دوستش منصور دزدان سابقه داری هستند که کیف قاپی می کنند. رضا از طریق مادرش متوجه می‌شود که یک دختر ثروتمند نذر کرده‌ است که با یک جانباز ازدواج کند به همین دلیل رضا که در تصادف پای خود را ازدست داده تصمیم می‌گیرد خود را به دختر نزدیک کند و خود را جانباز معرفی کند تا بتواند با وی ازدواج کند و به ثروت برسد. رضا وارد آسایشگاه جانبازان می‌شود که دختر مدیر آنجاست رضا با گفتن دروغ‌های مختلف سعی می‌کند که دختر به او علاقه‌مند شود رضا با کمک دوستش منصور دختر را به خودش علاقه‌ مند می‌کند. وی به خاطر این که دختر حرف های او را باور کند دروغ های زیادی گفته و مدعی شده که در زمان جنگ تفرمانده یکی از گروه عراقی را کشته است. همین یک دروغ باعث می شود که دردسرهای زیادی برای رضا ایجاد شود...
هزارپا پرفروش ترین فیلم سینمای ایران به شبکه نمایش خانگی آمد

بازیگران فیلم سینمایی هزارپا


رضا عطاران ، جواد عزتی، سارا بهرامی ، مهران احمدی ، لاله اسکندری ، امید روحانی ، سپند امیرسلیمانی، امیرمهدی ژوله ، شهره لرستانی ، نعیمه نظام‌دوست، سینا رازانی ، محمد نادری ،حسین سلیمانی ، علی یعقوبی ، شهین تسلیمی ، بهرام ابراهیمی ، سعید امیرسلیمانی و ارشا اقدسی بازیگران فیلم کمدی هزارپا هستند.

تهیه کننده و کارگردان فیلم سینمایی هزارپا


تهیه کننده فیلم رضا رخشان و کارگردان آن ابوالحسن داوودی است.
advertising