بیوگرافی سحر قریشی بازیگر سینما

مجلهسلبریتی ها

- 97/09/02
بیوگرافی سحر قریشی بازیگر سینماسحر قریشی زادهٔ 6 دی ماه 1366 در تهران بازیگر سینما و تلویزیون، ایران است. وی بعد از ایفای نقش یلدا در سریال دلنوازان به شهرت رسید. اولین کار بازیگری سحر قریشی بازی در فیلم لج و لج بازی به کارگردانی سید مهدی برقعی بود.

پدر او در آمریکا زندگی می کند و در حال حاضر خودش با مادرش ندا افشار و برادرش سپهر قریشی زندگی می کند. سحر قریشی سال ۸۸ در حالی که جدا از همسرش زندگی می کرد توسط یکی از دوستانش که عروس آقای منوچهر زبر دست تهیه کننده سینما بود برای تست بازیگری در فیلم سینمایی لج و لجبازی معرفی می شود و با بازی در آن فیلم فعالیت هنری اش در سینما آغاز می شود.
بیوگرافی سحر قریشی بازیگر سینما
سحر قریشی چند هفته قبل در برنامه دید درشب در پاسخ به سوالی درباره نسبتش با امید علومی گفت :من به هر حال در شرایطی نیستم که تنها بخواهم به زندگی ام ادامه بدهم ، البته من امید را از قبل می شناختم ولی الان درمرحله نامزدی آن هم به صورت محرم برای آشنایی بیشتر با هم هستیم.

پس از آن توسط سیاوش خیرابی به حسین سهیلی زاده معرفی شود تا در نقش یلدا سریال دلنوازان ایفای نقش کند نقشی که سبب دیده شدن سحر قریشی در وادی هنر شد. ناگفته نماند در برخی از سایت ها گفته شده سحر قریشی افغانی است که این خبر کاملا کذب است.

فیلم های سحر قریشی


همه چی آرومه
محرمانه تهران
گشت ارشاد
ساعت شلوغی
دوباره با هم
اکباتان
زن، مرد، زندگی
نازنین
روزگاری عشق و خیانت
دربست آزادی
پنج ستاره
آنچه مردان درباره زنان نمی‌دانند
آتیش بازی
سه بیگانه
شیفت شب
شانس، عشق، تصادف
۲ دوست
دریاکنار
تگرگ و آفتاب
پانسیون دختران
من و شارمین
رسوایی ۲
آبنبات چوبی
کارگر ساده نیازمندیم
عشقولانس
ثبت با سند برابر است
آس و پاس
بگذارید میترا بخوابد
پا تو کفش من نکن
خالتور
همه چی عادیه
آپاچی
advertising