تیپ جالب و زیبای لیلا اوتادی در نمایشگاه دبی

مجلهسلبریتی ها

- 98/03/10
تیپ جالب و زیبای لیلا اوتادی در نمایشگاه دبیلیلا اوتادی متولد بازیگر سینما و تلویزیون ایران متولد 14 مرداد 1362 در شمیرانات است. وی علاوه بر بازیگری شاعر نیز است.اوتادی نخستین کتاب خود را در قالب مجموعه شعری به نام در بهشتی که کلاغی نیست مترسک هم نیست در زمستان 93 و به دو زبان فارسی و انگلیسی توسط انتشارات مروارید منتشر کرد، که دارای 76 صفحه و 35 قطعه شعر سپید است.

لیلا اوتادی دارای مدرک کارشناسی معماری از دانشگاه تهران است، او عاشق نقاشی و هنر است و نقاشی را به شدت پیگیری میکند و جالب است که بدانید مدتی بعنوان مربی بدنساز فعالیت میکرد.
این بازیگر جذاب ایرانی کار بازیگری را با بازی در فیلم سینمایی چشمان سیاه سال1381 آغاز نمود، حضورش در سال 1383 در سریال مهر و ماه شروعی هیجان انگیز برایش در این حوزه با معرفی عوامل فیلم اولش بود.

لیلا اوتادی عاشق سفر به جاهای مختلف جهان است و آشنايي با فرهنگ و جوامع مختلف برايش هميشه جذاب است به همين دليل زياد سفر مي‌ كند. اخیرا هم به شهر دبی رفته و عکسی از خود را که در نمایشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی دبی حضور دارد به اشتراک گذاشته است . وی اینستاگرام خود را با انتشار عکس زیر به روزرسانی کرد:
تیپ جالب و زیبای لیلا اوتادی در نمایشگاه دبی

لیلا اوتادی در نمایشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی در شهر دبی



لیلا اوتادی در فیلم های زیادی به ایفای نقش پرداخته است از جمله فیلم های سینمایی کاتیوشا و آهوی پیشونی سفید 2.
advertising