واکنش لیلا اوتادی در مورد مجموعه 13 شمالی

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/11/02
واکنش لیلا اوتادی در مورد مجموعه 13 شمالیلیلا اوتادی زاده 14 مرداد 1362 تهران بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر اهل ایران است.

چندی پیش لیلا اوتادی بازیگر مجموعه شبکه نمایش خانگی 13 شمالی در صفحه مجازی خود نوشت که یکی از بازیگران خانم این مسابقه با مجری و بالادستی‌ها ارتباطی خاص داشته و به همین دلیل او تصمیم گرفته از این کار جدا شود.

در پی صحبت‌های جنجالی اوتادی، رضا جاپلقی تهیه‌کننده اثر خواستار پیگیری مراجع قضایی و وزارت ارشاد شد و گفت: شکایت صورت گرفته است و منتظر برگزاری دادگاه هستیم.

لیلا اوتادی که تا امروز در واکنش به این مسایل سکوت کرده بود ، درباره جزییات این اتفاق گفت: تهیه‌کننده سریال «13 شمالی» در مصاحبه اخیر خود گفته است که من در طول کار رضایت خود را از شرایط اعلام کرده ام ولی اینگونه نیست و من دو سه بار اواسط کار می‌خواستم انصراف دهم ولی با پادرمیانی دوستان ماندم.

وی با اشاره به اینکه از همان اول شرایط نابسامان وجود داشت، بیان کرد: رضا جاپلقی روز اول که من و دو نفر دیگر از بازیگران از شرایط ناراضی بودیم اعلام کرد که بی‌تقصیر است پس چطور الان می‌گوید که من از این شرایط راضی بوده ام؟

این بازیگر ادامه داد:‌ من احساس می کردم کامبیز دیرباز هم بنابه معرفتی که داشت برای اینکه برنده‌ای برای این مسابقه وجود داشته باشد کار را ادامه داد، ولی در کل من و دو بازیگر دیگر این نارضایتی را داشتیم و این بحثی بود که تهیه‌کننده 13 شمالی از آن مطلع بود و به ما گفت که شرمنده‌ام و نمی‌توانم کاری انجام دهم. امروز نمی‌دانم چرا آقای جاپلقی این حرف‌های ضد و نقیض را می‌زنند.
advertising