آیا لیلا بلوکات بازیگر سریال خاله سوسکه ممنوع الفعالیت است

مجلهسلبریتی ها

- 97/10/29
آیا لیلا بلوکات بازیگر سریال خاله سوسکه ممنوع الفعالیت استلیلا بلوکات از بازیگران خوب سینما و تلویزیون ایرانی است که حدود 5 سال است که در تلویزیون فعالیتی نداشته است. اخیرا شایعه شده بود که علت کم کاری بلوکات ممنوع التصویری او است. اما وی به تازگی در طی مصاحبه ای درباره این علت کم کاری و شایعات و حواشی ایجاد شده صحبت هایی نمود.

او علت این کم کاری را این گونه عنوان کرد: من کاملا به میل خودم در ان پنج سال فعالیت هنری نداشتم و ممنوع التصویر نبوده ام. چون احساس کردم در پنج سال گذشته یک ‌سری انتخاب‌ های اشتباه داشتم و خودم به این نتیجه رسیدم که دارم به مسیر اشتباهی می‌ روم. به همین خاطر تصمیم گرفتم خودم خودم را تنبیه کنم و به جبران اشتباهاتم هر پیشنهادی که به من شد را نپذیرفتم چون قبل از آن هر پیشنهادی که حتی سلیقه من هم نبود را قبول می‌ کردم و تصور می‌ کردم باید کار کنم و باشم حتی اگر نقشی را دوست نداشته باشم. من بعد از سریال «حضرت یوسف» حدود دو سال کار نکردم . بعد از دو سال چند انتخاب اشتباه دیگر در انتخاب نقش هایم داشتم. اما از یک جایی به بعد خودم متوجه شدم که مسیر را اشتباه می‌ روم. برخی کارها سلیقه و ایده‌ال من نبود. خودم می‌ دانستم هدفم چه بود اما از آن فاصله گرفته بودم برای همین خودم را متوقف کردم. در این سال فقط در صحنه تئاتر کار کردم و اتفاقا احساس کردم به آموخته‌ هایم اضافه کردم و بازیگریم را به بلوغ بیشتری رساندم، گرچه هنوز هم نیاز دارم که مطالب زیادی یاد بگیرم.مدتی شایعه شده بود که من ممنوع الفعالیت هستم اما به خاطر این که به این شایعات پایان دهم تصمیم گرفتم در برنامه هایی نظیر دورهمی و حالا خورشید حضور پیدا کنم . من به عنوان یک بازیگر هیچ مشکلی با تلویزیون ندارم.

لیلا بلوکات به تازگی در سریال هشتگ خاله سوسکه به ایفای نقش پرداخته است. این سریال در ژانر کودک و نوجوان ساخته شده است و به زودی در شبکه نمایش خانگی منتشر خواهد شد. این دومین کار در ژانر کودک است که لیلا بلوکات در آن به ایفای نقش پرداخته است. لیلا بلوکات در سریال هشتگ خاله سوسکه نقش شهرزاد قصه‌ گو را بازی می‌ کند. او جدی ترین نقش در این سریال را بر عهده دارد.
آیا لیلا بلوکات بازیگر سریال خاله سوسکه ممنوع الفعالیت است

لیلا بلوکات در سریال هشتک خاله سوسکه


لیلا بلوکات بازیگر ایران متولد سال 1363 در تهران است . او در فیلم و سریال هایی مانند یوسف پیامبر , همه چی عادیه , آس و پاس , دراکولا , آسمان همیشه ابری نیست و … ایفای نقش کرده است .

لیلا بلوکات یک موسسه خیریه کودکان به نام موسسه مهر لیلا نیز دارد که سرپرستی آن را بر عهده دارد
advertising