واکنش مهدی یراحی خواننده پاپ به ممنوع الفعالیت بودن خود

مجلهسلبریتی ها

- 97/10/15
واکنش مهدی یراحی خواننده  پاپ به ممنوع الفعالیت بودن خودمهدی یراحی که این روزها دچار حاشیه هایی شده است و در فضای مجازی خبر از ممنوع الکاری اوست دیشب یک کنسرت داشت که در اینن سریال صحبت هایی درباره حواشی ایجاد شده کرد.
مهدی یراحی که از خواننده های پرطرفدار موسیقی پاپ است اعلام کرد که هنوز نمی داند ممنوع الفعالیت است یا خیر.
چندی پیش مهدی یراحی در یکی از کنسرت های خود به منظور حمایت از کارگران هفت تپه لباس کارگردان این کارخانه را پوشید و کنسرت خود را اجرا کرد. پس از این موضوع اخباری منتشر شد که که وی به خاطر این اقدامش ممنوع الکار شده است.

مهدی یراحی، خواننده موسیقی پاپ، دیشب در حالی‌که روی صحنه کنسرت حاضر شده بود، تاکید کرد خودش هنوز نمی‌داند ممنوع‌الفعالیت است یا نه.
مهدی یراحی، خواننده پاپ که در سه روز گذشته خبرهای ضد و نقیضی درباره ممنوعیت فعالیت‌های هنری‌اش به‌گوش می‌رسد، دیشب روی صحنه یک کنسرت، به این ماجرا واکنش نشان داد.
یراحی در این کنسرت و بین اجرای قطعات، در واکنش به اتفاقات اخیر گفت: «در یکی دو روز گذشته خیلی از مخاطبان عزیز در این‎باره از می‌پرسند که من ترجیح دادم سکوت کنم. البته از آن‎جا که این سکوت شاید حمل بر شوآف بشود که اهلش نبودم و نیستم، ترجیح می‌دهم توضیح دهم.»

او ادامه داد: «چهارشنبه از دفتر موسیقی وزارت ارشاد به ما زنگ زدند و تاکید کردند من و شرکت جام سبز تا اطلاع ثانوی ممنوع‌الکار هستیم و باید شنبه با حضور در دفتر موسیقی توضیح دهیم. البته ما دلیل این احضار و ماجرا را نمی‌دانیم.»
وی هم چنین بیان کرد: «چند روز قبل هم از دفتر حراست وزارت ارشاد زنگ زده بودند که باید درباره کنسرت پنجشنبه هفته پیش در اهواز توضیج دهیم که ما این احضاریه را رسانه‌ای نکردیم.»
مهدی یراحی همچنین گفت: «البته خودم هم نمی‌دانم ممنوع‌الکار هستم یا نه؟ هرچند کار بدی نکردم که حقم این باشد که ممنوع الکار شوم
طبق صحبت های مهدی فروغی که مدیر روابط عمومی معاونت هنری است وی به خاطر لباس پوشیدن خاصش در کنسرت ممنوع الفعالیت نشده است و دفتر موسیقی به خاطر کلیپ جدیدش تحت عنوان پاره سنگ از او شاکی است.

طبق صحبت های مجید فروغی فعلا تصمیمی مبنی بر ممنوع الفعالیت مهدی یراحی گرفته نشده است و منتظر توضیحات این خواننده پاپ هستند.
حال باید دید این جنجال ها و حواشی موجب ممنوع الکاری وی می شود یا خیر. یراحی از خواننده های پرطرفدار و موفق در ایران است.
advertising