عکس نیلوفر رجایی فر در جشن رونمایی از سریال هشتگ خاله سوسکه

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/10/25
عکس نیلوفر رجایی فر در جشن رونمایی از سریال هشتگ خاله سوسکهنیلوفر رجایی فر بازیگر زن ایرانی متولد سال 71 است . اغلب ما این هنرپیشه ایرانی را با نقش الیزابت زن انگلیسی سریال پایتخت 5 می شناسیم. وی که برای اولین بار در تلویزیون ظاهر شد برای دومین بار تجربه بازی در یک سریال شبکه خانگی را در کارنامه هنری خود به ثبت رساند. وی در سریال هشتگ خاله سوسکه به ایفای نقش پرداخته است. در بالا عکس نیلوفر رجایی فر در مراسم و جشن رونمایی از سریال هشتگ خاله سوسکه منتشر شده است.

ژانر سریال هشتک خاله سوسکه


این سریال یک سریال کودکانه و فانتزی و موزیکال است.

داستان هشتگ خاله سوسکه


داستان این سریال درباره شهر افسانه ها است که این شهر توسط دیو بزرگ دچار طلسم تکرار می شود، این در حالی است که شب هزار و یکم شهرزاد قصه گو به صبح رسیده و قرار است به دستور حاکم بزرگ شهر جشن ازدواج آقا موشه و خاله سوسکه را برگزار کنند اما در این میان اتفاقاتی رخ می دهد.
عکس نیلوفر رجایی فر در جشن رونمایی از سریال هشتگ خاله سوسکه

نیلوفر رجایی فر بازیگر نقش الیزابت در سریال پایتخت



بازیگران هشتگ خاله سوسکه


بازیگران این سریال فانتزی الناز حبیبی ، بهاره کیان افشار ، ارژنگ امیر فضلی، امیر حسین رستمی صفر کشکولی، ، امیر کربلایی زاده، شهین تسلیمی، الهام حمیدی ، لاله صبوری ، بهزاد رحیم خانی، نیلوفر رجایی فر، محمد مسلمی، لیلا بلوکات و سعید امیر سلیمانی هستند. در بالا گریم متفاوت و جالب نیلوفر رجایی فر را در سریال هشتگ خاله سوسکه را مشاهده می کنید.

تهیه کننده و کارگردان هشتگ خاله سوسکه


تهیه کننده فیلم هشتگ خاله سوسکه حسن مصطفوی و کارگردان آن محمد مسلمی است. این فیلم قرار است به زودی در شبکه نمایش خانگی توزیع شود.
advertising