دلیل شکایت تهیه کننده سیزده شمالی از لیلا اوتادی چیست

مجلهسلبریتی ها

- 97/10/13
دلیل شکایت تهیه کننده سیزده شمالی از لیلا اوتادی چیستبه تازگی لیلا اوتادی بازیگر ایرانی حسابی خبرساز شده است. وی که در برنامه سیزده شمالی حضور داشت بدون اطلاع در قسمت آخر حضور پیدا نکرد و بهاره افشاری به عنوان داور در مسابقه حضور پیدا کرد. این انصراف موجب سوال شد تا جایی که لیلا اوتادی طی یک گفتگو علت ترک برنامه را بی اخلاقی عنوان کرد و توضیح داد: یکی از بازیگران خانم سریال مسابقه «13 شمالی» با مجری و بالادستی‌ها ارتباطی خاص داشته و به همین دلیل او تصمیم گرفته از سریال جدا شود.
این صحبت ها موجب ناراحتی و واکنش شدید رضا جاپلقی، تهیه‌کننده سریال «13 شمالی» شد و عنوان کرد از لیلا اوتادی ب خاطر صحبت های اخیرش شکایت می کند. وی در ادامه عنوان کرد: «من وقتی صحبت های لیلا اوتادی را خواندم خیلی تعجب کردم! ایشان بارها از سلامت رقابت گفتند، حالا چطور شده که وقتی از پخش این سریال حدود یکسال بیش تر گذشته تازه صحبت از این حرف ها و تهمت ها می زنند.؟!»
او ادامه داد: « نکته جالب این است که برنده این مسابقه دو نفر آقا بودند. خانم اوتادی باید به صورت روشن بیان کنند که منظورش از صحبت هایش چه بوده و و این قضیه را روشن کند در غیر اینصورت از وی شکایت خواهم کرد و برای ادعای حیثیت برنامه تا پایان کار خواهم ایستاد.»
جاپلقی گفت: «متاسفانه این موضوع باب شده که وقتی اختلاف نظرهایی در پروژه ای رخ می دهد افراد سریع در فضای مجازی شروع به تهمت و افترا می زنند که باید با این بی اخلاقی ها مبارزه و برخورد شود!»
دلیل شکایت تهیه کننده سیزده شمالی از لیلا اوتادی چیست
لیلا اوتادی در صحبت های جنجالی گفته بود:‌ "یکی از بازیگران خانم با مجری و بالادستی‌های کار ارتباط خاصی داشتند و همه چی به نفع شان گرفته ‌شد. من هم کلا جایی که حق خودم یا هرکسی خورده شود، نه می‌ مانم نه سکوت می‌ کنم!"
مسابقه سیزده شمالی به کارگردانی علیرضا امینی با حضور چهره های سرشناس سینمایی است که با هم به رقابت می پرداختند. این اولین برنامه ای نیست که طی مدت اخیر دچار حواشی عجیب و ادعاهای عجیب تر بازیگرانش شده است.
advertising