تیپ جذاب و زیبای ماه چهره خلیلی در جشن تولد 42 سالگی خود

مجلهسلبریتی ها

- 97/11/06
تیپ جذاب و زیبای ماه چهره خلیلی در جشن تولد 42 سالگی خودماه چهره خلیلی بازیگر سینما و تلویزیون ایران به تازگی وارد سن 42 سالگی شده است. وی عکس های زیبایی از جشن تولد خود را در صفحه اینستاگرام خود منتشر نمود. جالب است بدانید که برای این سلبریتی زیبا چند جشن تولد توسط دوستانش برگزار شده است. در ادامه عکس های زیبایی از جشن تولدهای ماه چهره خلیلی و استایل زیبای او را می بینید:
تیپ جذاب و زیبای ماه چهره خلیلی در جشن تولد 42 سالگی خود

جشن تولد ماه چهره خلیلی



تیپ ماه چهره خلیلی در جشن تولدش



جشن تولد 42 سالگی ماه چهره خلیلی



ماه چهره خلیلی بازیگر سینما و تلویزیون ایران متولد 25 دی 1355 در تهران است. وی دارای مدرک کارشناسی معماری است. و ادر دانشگاه آکسفورد انگلیس مدرک کارشناسی ارشد خود را اخذ نموده است. ماه چهره خلیلی نوه ی مرحوم پروین سلیمانی از بازیگران معروف و سرشناس قبل از انقلاب است.

وی پس از مدتی به ایران برگشت و در چند فیلم تلویزیونی از جمله در چشم باد و مختارنامه بازی کرده است.
ماه چهره خلیلی در 25 فروردین ماه 1393 با ابراهیم اشرفی که مدیر فیلمبرداری است ازدواج کرد. ماه چهره خلیلی برخلاف بعضی از هنرپیشه های ایرانی فرزند خود را در ایران به دنیا آورد. او یک پسر به نام پرواز دارد که سه ساله است.

جالب است بدانید که ماه چهره خلیلی حدود سه سال پیش پیشنهاد بازیگری در یک سریال در شبکه جم تی وی را رد کرد در حالی که دستمزد آن حدود 400 میلیون تومان بود. وی علت رد کردن این پیشنهاد را مغایرت فیلم با قوانین ایران دانست.
advertising