عکس زیبای دو قلوهای مجید صالحی کمدین معروف با تم یلدایی

مجلهسلبریتی ها

- 97/10/17
عکس زیبای دو قلوهای مجید صالحی کمدین معروف با تم یلداییمجید صالحی بازیگر و کمدین محبوب سینما و تلویزیون ایران متولد 26 شهریور 1354 در تهران است. وی یکی از باسوادترین بازیگران ایرانی است که بسیار در زمینه کاری خود حرفه ای و موفق است. صالحی دارای مدرک لیسانس بازیگری و و فوق لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشگاه هنر تهران است. مجید صالحی عکسی زیبا با تم یلدایی از دوقلوهای زیبایش حنا و آروین در صفحه ی اینستاگرام خود منتشر نمود که در ادامه این عکس زیبا را می بینید:
عکس زیبای دو قلوهای مجید صالحی کمدین معروف با تم یلدایی
مجید صالحی در سال 1391 با خانم رامینه اکبری خادم ازدواج کرد. حاصل این ازدواج دو فرزند دوقلوی دختر و پسر به نام های حنا و آوین است. وی در برنامه ای عنوان کرد که در زندگی زناشویی خود بسیار خوشبخت است و همسرش را عاشقانه دوست دارد. او هم چنین اشاره ای به این داشت که او دارای بیماری قلبی است.
مجید صالحی که از بازیگران کمدی موفق ایران است از سال 75 وارد تلویزیون شد و در سال 79 با فیلم یکی بود یکی نبود وارد سینما شد. مجید صالحی علاوه بر حرفه بازیگری در زمینه نویسندگی و کارگردانی نیز فعالیت دارد. از آخرین آثار او می توان به فیلم های دخترعمو پسر عمو و فیلم شاه کش اشاره نمود.
advertising