تصاویری از جشن تولد 52 سالگی فریبا کوثری با حضور بازیگران سرشناس

مجلهسلبریتی ها

- 97/09/06
تصاویری از جشن تولد 52 سالگی فریبا کوثری با حضور بازیگران سرشناسفریبا کوثری بازیگر متشخص سینما و تلویزیون متولد 1 آذر 1345 در زاهدان می باشد. وی دارای مدرک تحصیلی دیپلم اقتصاد می‌ باشد. چند روز پیش فریبا کوثری جشن تولد 52 سالگی خود را با حضور جمعی از بازیگران برگزار کرد. او با انتشار پستی از دوستان خود بابت شرکت در مراسم تولدش تشکر کرد. در ادامه پست او و عکس هایی از جشن تولد این بازیگر سرشناس و آذرماهی باوقار را می بینید:

همه هیاهوی زندگی، دوستانی باشند که تو را دوست بدارند، که تو را به زندگی دلبسته تر کند. خنده هایشان تو را دور کند از این هیاهو و تو برای عاشقانه زیستن آنها را بهانه کنی. چقدر خوب است!داشتن و بودن این عزیزان در کنارمان از اینکه این شب زیبا را برایم رقم زدید وکنارم بودید سپاسگزارم.
تصاویری از جشن تولد 52 سالگی فریبا کوثری با حضور بازیگران سرشناس

بازیگران سرشناس در تولد فریبا کوثری



حضور میترا حجار و سام قریبیان در جشن تولد فریبا کوثری



کیک تولد فریبا کوثری



طبق گفته ها فریبا کوثری از بازیگرانی است که مجرد مانده و ازدواج نکرده است به گفته خودش چون خیلی به خانواده خودش خیلی وابسته بوده در مقطعی فکر می کرده که ازدواج ممکن است او را از خانواده اش دور نگه دارد . وی فعالیت خود را در زمینه بازیگری از سال 67 شروع کرده است. او در فیلم های زیادی نقش آفرینی کرده است. از جمله سریال های محبوب او سریال دلنوازان و مختارنامه و دیوار است که بازی های ماندگاری از خود به نمایش گذاشته است.

advertising