حمایت باران کوثری بازیگر عرق سرد از کارگران هفت تپه

مجلهسلبریتی ها

- 97/09/02
حمایت باران کوثری بازیگر عرق سرد از کارگران هفت تپهباران کوثری بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار پست هایی از وضعیت کارگران هفت تپه انتقاد کرد. او عکس هایی را در اینستاگرام منتشر و جمله هایی تحت عنوان “کارگران مشغول گرسنگی‌ اند ” و “کسی صدایشان را می‌شنود ؟ ” ناراحتی خود را ابراز کرد.

شرکت کشت و صنعت هفت تپه با حدود 5 هزار کارگر در 15 کیلومتری شهر شوش واقع شده است. نیشکر هفت تپه یکی از بزرگترین کارخانه های صنعتی استان خوزستان می باشد که اواخر سال 1394 از مالکیت دولت خارج و به بخش خصوصی واگذار شد. اما بعد از آن شرکت دچار مشکلات فراوانی شد. اخیرا کارگران شرکت با برپایی تظاهراتی خواستار برگشت شرکت به بخش دولتی و پرداخت حقوق چند ماه معوقه خود هستند. کارگران می گویند که در دو سال گذشته برخی مزایای حقوق شان کم شده یا کلاً متوقف شده و حق بیمه نیز برای آنها پرداخت نشده است.
کارگران معترض برای این که صدای خود را به گوش مسئولان محلی، استان و دولت برسانند در دو هفته ای که گذشت بارها تجمع و تحصن کردند اما در طول این مدت تلاشی برای حل مشکل آنها صورت نگرفت. به همین دلیل بود در جمعه ای که گذشت برای تظلم و دادخواهی به مراسم نماز جمعه شهر شوش رفته بودند.
در این میان جمعی از بازیگران و هنرمندان نیز به همراه مردم به حمایت از این کارگران برخاستند که باران کوثری هم یکی از این افراد است.
باران کوثری بازیگر، طراح صحنه، طراح لباس و منشی صحنه ایرانی است. وی فرزند رخشان بنی‌اعتماد کارگردان سینما و جهانگیر کوثری تهیه‌کننده سینما و کارشناس فوتبال است.

advertising