بیوگرافی و تصاویر جدید شیوا ابراهیمی بازیگر سینما و تلویزیون

مجلهسلبریتی ها

- 97/09/28
بیوگرافی و تصاویر جدید شیوا ابراهیمی بازیگر سینما و تلویزیونشیوا ابراهیمی بازیگر سینما و تلویزیون ایران متولد 29 بهمن 1355 در تهران است. این هنرپیشه ایرانی دارای مدرک کارشناسی رشته تئاتر است، شیوا ابراهیمی پس از این که وارد دانشگاه شد در تئاترهای دانشجویی فعالیت هایی داشت.
بیوگرافی و تصاویر جدید شیوا ابراهیمی بازیگر سینما و تلویزیون

آغاز فعالیت حرفه ای شیوا ابراهیمی


شیوا ابراهیمی برای اولین بار در سریال کهنه سوار ساخته اکبرخواجوی حضور پیدا کرد و بدین ترتیب در سال 75 اولین تجربه بازیگری خود را به ثبت رساند.
پس از آن در چند سریال دیگر بازی کرد اما فیلمی که باعث شد شناخته شود فیلم سینمایی مسافر در سال 80 بود که اولین کار سینمایی شیوا ابراهیمی محسوب می شود. وی با بازی در سریال مدینه در سال 92 و پرده نشین در سال 93 بازی کرد که باعث شد چهره اش شناخته تر شود.

ازدواج و همسر شیوا ابراهیمی


شیوا ابراهیمی ازدواج کرده است و متاهل است. حاصل ازدواج او یک فرزند دختر به نام نفس است. در بالا عکسی از او و همسرش را مشاهده می کنید.

نگاهی به زندگی شخصی و علایق شیوا ابراهیمی


شیوا ابراهیمی رابطه خیلی خوبی با دخترش دارد و به گفته خودش مانند دو خواهر هستند.
ابراهیمی و همسرش تا زمان تولد فرزندشان نمی دانستند جنسیت فرزندشان چیست و پس از تولد فهمیدند که فرزندشان دختر است و این برایشان خیلی لذت بخش بوده است.
دختر شیوا ابراهیمی در شهری به نام پونا در کشور هند به دنیا آمده است.
شیوا ابراهیمی جزو بازیگرانی است که طرفدار و حامی حسن روحانی بوده و به او رای داده است.
نفس دختر شیوا ابراهیمی گفته که گاهی شغل مادرش را دوست ندارد چون مادرش او را برای بازی در فیلم ها تنها می گذارد.
از تفریحات مورد علاقه شیوا ابراهیمی و دخترش کافی شاپ و سینما و ورزش والیبال است.
او در اینستاگرام نیز فعالیت دارد و در صفحه خود عکس ها و مطالب جدیدی را به اشتراک می گذارد.

فیلم شناسی شیوا ابراهیمی


فیلم های سینمایی که شیوا ابراهیمی در آن به ایفای نقش پرداخته است خواب لیلا – شام آخر – فرجام – گنجشکک اشی‌ مشی – فرزند افیون – جایی برای بودن – گلهای خیابانی – پیش خواهد آمد – سه ماهی هستند.
هم چنین وی در سریال های تلویزیونی مینو - آشوب – دیگری – فرات – پرده نشین – داوران – مدینه – شاید برای شما هم اتفاق بیفتد - آخرین غزل – کهنه سوار بازی کرده است.
advertising