بیوگرافی و عکس های جدید شهنام شهابی بازیگر ایرانی

مجلهسلبریتی ها

- 97/09/27
بیوگرافی و عکس های جدید شهنام شهابی بازیگر ایرانیشهنام شهابی بازیگر جوان سینما و تلویزیون ایران متولد 17 اردیبهشت 1361 در تهران است. او دارای مدرک کارشناسی رشته ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد بوشهر است. شهنام شهابی علاوه بر حرفه بازیگری در زمینه خوانندگی نیز مشغول به فعالیت است.
وی از جمله بازیگرانی است که از کودکی به این حرفه علاقه داشته و توانسته از همان دوران کودکی به آرزوی خود برسد. وی از همان دوران بازیگری حرفه بازیگری را شروع کرد. شهابی هم چنین در حوزه رادیو نیز فعالیت داشته است.
بیوگرافی و عکس های جدید شهنام شهابی بازیگر ایرانی

آغاز فعالیت حرفه ای شهنام شهابی


وی بازیگری را در سن 8 سالگی شروع کرد، برای اولین بار در سال 1373 با بازی در فیلم گاو به کارگردانی کیانوش عیاری اولین تجربه بازیگری خود را به ثبت رساند . وی در این سال های اخیر حضور پر رنگی در تلویزیون و سینما نداشته است از جمله فیلم های شناخته شده او سریال تاوان و خانه ای در تاریکی هستند.

ازدواج و همسر شهنام شهابی


شهنام شهابی متاهل است و ازدواج کرده است. او در بهمن سال 1394 با دختری به نام سوفیا عقد کرد و در اردیبهشت ماه 96 مراسم عروسی شان برگزار گردید. وی خبر ازدواج خود را در اینستاگرام منتشر کرد.

نگاهی به زندگی شخصی و خصوصی شهنام شهابی و علایق او


شهنام شهابی به فوتبال علاقه دارد و طرفدار تیم استقلال است.
او به خوانندگی نیز علاقه دارد و ساز تخصصی او کیبورد است.
شایعه ای مدتی پیش شده بود گفته بودند که شهنام شهابی با همسرش در کار قاچاق کالا بوده و آنها راگرفته اند همسرش هم گفته که شهنام مرا به این کار وادار می کرده است !
او خانواده مذهبی دارد و به شدت علاقه مند به خانواده و پدر و مادرش است.

فیلم شناسی شهنام شهابی


فیلم های سینمایی که شهنام شهابی بازی کرده است شیش و بش - جنایت و جنحه - بی تو تنهایم - از کنار هم می‌ گذریم - آقای رئیس جمهور - ابراهیم - تعطیلات تابستانی - شاخ گاو هستند.
هم چنین شهابی بازی در سریال های پرستاران – پنجره – پنج کیلومتر تا بهشت – تاوان – خانه ای در تاریکی – جوانی – بگذار آفتاب برآید – بازگشت به خانه – این زمینی ها را در کارنامه هنری خود دارد.
شهنام شهابی طی سال های اخیر کم کار شده و فعالیت های بازیگری نسبتا کمی داشته است.
advertising