بیوگرافی و عکس های جدید ماهور الوند

مجلهسلبریتی ها

- 97/09/21
بیوگرافی و عکس های جدید ماهور الوندماهور الوند بازیگر سینما و تلویزیون ایران متولد 22 تیر 1373 در تهران است. او در یک خانواده هنری بزرگ شده و دختر کارگردان سرشناس ایران سیروس الوند است. او یک خواهر به نام آهو دارد.
ماهور الوند دارای مدرک کارشناسی رشته تئاتر از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته بازیگری و کارگردانی دانشگاه آزاد تهران است. وی هم چنین در کلاس های بازیگری استاد سمندریان نیز شرکت کرده است.
به سبب کار پدرش از همان دوران کودکی به بازیگری علاقه پیدا کرد و به دنبال این علاقه رفت.
بیوگرافی و عکس های جدید ماهور الوند

شروع فعالیت حرفه ای ماهور الوند


ماهور الوند در تئاتر فعالیت هایی داشته است اما اولین تجربه بازیگری او بازی در فیلم سینمایی دختر در سال 94 بود. او دراین فیلم نقش دختری به نام ستاره را بازی می کند که برای رسیدن به خواسته‌ هایش دست به هر کاری می‌زند بازی می‌کند.این فیلم توانست جوایز زیادی را از جشنواره های مختلف کسب کند.
از افتخارات این بازیگر می توان به دریافت جایزه بهترین بازیگر زن در جشنواره سی و ششم فیلم فجر اشاره کرد.

ازدواج و همسر ماهور الوند


این بازیگر جوان ایرانی هنوز ازدواج نکرده و مجرد است. او گفته است که فعلا برنامه ای برای ازدواج ندارد و دوست دارد تمرکز خود را روی کارش بگذارد.

نگاهی به زندگی شخصی ماهور الوند


ماهور الوند درباره رابطه کاری پدرش عنوان می کند که دوست دارد مستقل از پدرش کار کند و در زمینه کاری به پدر خود وابسته نباشد.
از آرزوهای این بازیگر این است که دوست دارد با کارگردان مختلف در ایران کار کند و بتواند روزی برنده جایزه اسکار شود.
وی درباره معنی اسم ماهور گفته که دو معنی دارد هم نام یکی از دستگاه های موسیقی است مانند شور و همایون و … و هم به معنی دشت هم هست مثل تپه ماهور...
او در اینستاگرام نیز پیج شخصی دارد.

فیلم شناسی ماهور الوند


ماهور الوند در فیلم های دختر- ملی و راه های نرفته اش – هت تریک – چهارراه استانبول – شورش در شهر – غلامرضا تختی – آنجا همان ساعت حضور داشته است.
advertising