بیوگرافی و عکس های جذاب پاشا رستمی بازیگر ایرانی

مجلهسلبریتی ها

- 97/11/16
بیوگرافی و عکس های جذاب پاشا رستمی بازیگر ایرانیپاشا رستمی بازیگر توانای ایرانی متولد تیر ماه 1363 در تهران است. وی دارای مدرک کارشناسی کشاورزی است اما فعالیت هایش خیلی ربطی به مدرک تحصیلیش ندارد. وی با حضور در چند فیلم تلویزیونی شناخته شد. اخیرا نیز بازی او را در سریال لحظه گرگ و میش می بینیم. وی در این سریال بازیگر نقش حامد است. پاشا رستمی کاملا به زبان انگلیسی مسلط است و علاقه زیادی به این زبان دارد و در حال حاضر مشغول تدریس زبان انگلیسی است.
نکته جالب توجه در مورد پاشا رستمی این است که وی به شدت عاشق سفرهای خارجی است.
بیوگرافی و عکس های جذاب پاشا رستمی بازیگر ایرانی

آغاز فعالیت حرفه ای پاشا رستمی


پاشا رستمی به خاطر علاقه ای که به رشته بازیگری داشت حین تحصیل در دانشگاه در کارگاه های آزاد بازیگری شرکت کرد و پس از گذراندن دوره کلاس های بازیگری وارد عرصه تئاتر شد و فعالیت خود را از تئاتر شروع کرد. پس از مدتی تصمیم گرفت به کانادا برود. وی در آن جا کارهای تبلیغاتی و ساخت تیزر انجام می داد.
اما طولی نکشید که وی کانادا را ترک کرد و به ایران بازگشت.
وی اولین تجربه بازیگری خود را در سال 87 با بازی در سریال همه بچه های من به کارگردانی مرضیه برومند و مسعود فروتن در کارنامه هنری خود به ثبت رساند. پاشا رستمی در آن زمان 24 سال داشت.

وی در طول این سال ها در چندین فیلم به ایفای نقش پرداخته است. پاشا رستمی در سریال گمشدگان که از شبکه دو سیما پخش می شد به ایفای نقش پرداخت که موجب شناخته شدنش شد. او در این سریال نقش مردی به نام امید وطنخواه را بازی می کرد.
پاشا رستمی در اینستاگرام فعالیت دارد و حدود 15 هزار دنبال کننده دارد.

ازدواج و همسر پاشا رستمی


پاشا رستمی ازدواج نکرده و مجرد است. وی صحبتی از زندگی شخصی خود نکرده است.

فیلم شناسی پاشا رستمی


سریال همه بچه های من
فیلم تلویزیونی اشک انار
سریال آب پرور
سریال گمشدگان
سریال لحظه گرگ و میش
پاشا رستمی چند سالی است بصورت حرفه ای در تئاتر های مختلف نیز حضور دارد
advertising