جدیدترین عکس های مائده محمدی زیباترین مدلینگ ایرانی و همسرش

مجلهسلبریتی ها

- 97/11/27
جدیدترین عکس های مائده محمدی زیباترین مدلینگ ایرانی و همسرشدر ایران مدل های زیادی در زمینه های تبلیغاتی مشغول به فعالیت می باشند. یکی از این مدل ها مائده محمدی است که بدون شک می توان گفت وی زیباترین مدلینگ ایرانی است که در حال حاضر در داخل کشور فعالیت خود را ادامه می دهد.
مائده محمدی متولد سال 72 می باشد. این مدلینگ زیبا و جوان در زمینه های مختلف فعالیت دارد. وی مدل لوازم آرایشی و پوشاک بانوان است و تیزرهای تبلیغاتی شرکت های معروفی مانند شرکت ال جی را نیز اجرا کرده است.
جدیدترین عکس های مائده محمدی زیباترین مدلینگ ایرانی و همسرش

ازدواج و همسر مائده محمدی


مائده محمدی ازدواج کرده و متاهل است. همسرش سامان نایبی است که وی نیز در زمینه مدلینگ و اجراهای تبلیغاتی فعالیت می کند. این زوج در بیش تر تیزرهای تبلیغاتی با یکدیگر همکاری کرده و در کنار یکدیگر حضور دارند.

جذابیت ظاهری این مدلینگ ایرانی موجب دیده شدن او شده است. گفته شده که وی عمل های زیبایی نیز انجام داده است. اما عکس های او قبل از عمل زیبایی در دست نیست.
مائده محمدی در اینستاگرام نیز فعالیت دارد و در پیج خود حدود 511 هزار فالوور یا دنبال کننده دارد. بدون شک می توان گفت که وی از معدود مدل های ایرانی است که این تعداد دنبال کننده را در صفحه خود دارد. وی با چهره زیبا و آرام خود از پرطرفدارترین و شناخته شده ترین مدلینگ های ایرانی است. در ادامه عکس هایی از این مدل جذاب ایرانی را مشاهده می کنید:

مائده محمدی مدل معروف ایرانی



مائده محمدی مدلینگ زیبای ایرانی



مائده محمدی مدلینگ تیزرهای تبلیغاتی



عکس مائده محمدی مدل برندهای معروف لوازم آرایشی



مائده محمدی زیباترین مدلینگ ایران و همسرش سامان نایبی

advertising