بیوگرافی و تصاویر جدید شاهین زرتشت مدل جذاب ایرانی

مجلهسلبریتی ها

- 97/10/16
بیوگرافی و تصاویر جدید شاهین زرتشت مدل جذاب ایرانیشاهین زرتشت مدل جذاب و طاراح مشهور ایرانی متولد 9 آذر 1366 در تهران است. وی دارای مدرک کارشناسی صنایع می باشد.
شاهین زرتشت دارای مدرک طراحی لباس از آکسفورد انگلیس و امارات است. این مدل خوش استایل علاوه بر کار مدلینگ و طراحی لباس در یک فیلم نیز بازی کرده است. شاهین زرتشت پس از گرفتن مدرک خود به ایران برگشت. اما چون محیط مناسبی برای فعالیت هایش فراهم نبود دوباره در سال 2017 از ایران مهاجرت کرد و اکنون در کانادا فعالیت حرفه ای خود را ادامه می دهد.
بیوگرافی و تصاویر جدید شاهین زرتشت مدل جذاب ایرانی

شروع فعالیت حرفه ای شاهین زرتشت


شاهین زرتشت در نوجوانی زمانی که 12 سال سن داشت از طریق م یکی از آشنایان در تبلیغات یک خمیردندان ساخت ترکیه شرکت کرد، به خاطر قابلیت ها و ویژگی هایی که در این زمینه داشت بعدها هم تجربیات دیگری در این زمینه پیش آمد و کارها به گونه ای پیش رفت که این کار را ادامه داد. او در سال 2008 در کنار فعالیت مدلینگ کار طراحی لباس را نیز انجام داد که بسیار در این زمینه موفق بود.
وی در ترکیه و دوبی با برندهای بین اللملی از جمله : D&G – Romanse – DC همکاری داشته است. شاهین زرتشت در سال 2009 نیز یک برند به نام خود ثبت نمود. برندZoroaste برند این مدل ایرانی است. وی در سال 2011 آژانس مدلینگ Zoroaster را راه اندازی نمود.
شاهین زرتشت در فیلم سینمایی آخرین بدرقه به کارگردانی علی یاور در سال1390 نیز به ایفای نقش پرداخته است. او مدتی در ایران فعالیت کرد. وی که سوپر مدل و طراح لباس بین المللی است به دلیل نبود صنعت مد حرفه ای در ایران و محدودیت های زیاد و هم چنین ممنوع التصویری اجازه فعالیت نداشت و به کانادا مهاجرت کرد.

ازدواج و همسر شاهین زرتشت


شاهین زرتشت ازدواج کرده و متاهل است. وی در سال 2016 با سارا صفوی ازدواج کرده است.

نگاهی به زندگی شخصی و علایق شاهین زرتشت


شاهین زرتشت زمانی که در ایران بود علاوه بر کار طراحی لباس یک سالن زیبایی نیز در منطقه سعادت آباد تهران افتتاح کرد.
از نظر وی برای کار مدلینگ باید استایل اولیه وجود داشته باشد که تقریبا ژنتیک است یعنی قد و وزن و قابلیت های اولیه استاندارد باشد، در این صورت انسان باید روی فیزیک خودش کار کند تا بتوانی در دنیای مدلینگ به موفقیت دست یابد.

وی مدرک فشن استایلیست را از مؤسسه تی ان ار اس ایالات متحده آمریکا دارا است.
شاهین زرتشت در حال حاضر جزو ده استعداد برتر این کشور در زمینه فشن از دیدگاه شبکه CTV است.
وی در اینستاگرام نیز در پیج خود عکس های جذابی از خود به اشتراک می گذارد.
advertising