صحبت های پولاد کیمیایی درباره مهاجرت اش از ایران

مجلهسلبریتی ها

- 97/11/15
صحبت های پولاد کیمیایی درباره مهاجرت اش از ایرانپولاد کیمیایی زاده 23 تیر 1359، تهران بازیگر ایرانی سینما و تلویزیون است.

پولاد کیمیایی در این یادداشت خداحافظی با انتشار یک ویدیو از نقش هایش نوشت: «با سلام و عشق به همه شما عزیزانی که سالهاست به من لطف داشتید و یه جورایی مثل خانواده من شده بودید برام خیلی سخته که بگم میخوام از سینمای ایران خداحافظی کنم و بگم خیلی سالهای خوبی بود کنار شما و همکاران عزیزم و خاطرات این سالها همیشه با من خواهد بود.

من به دلیل مهاجرت شاید دیگه کنارتون نباشم و شاید هم بعد چند سال برگشتم …هر چی خدا بخواد همون میشه بدونید تمام این سالها بیشترین تلاشم رو کردم تا جایی که توانم بود تا برای شما خوب ظاهر شم و خودم رو به هنر و اعتماد شما عزیزان متعهد بدونم اگر بیش از این نشد امیدوارم روزی بتونم یا در این زندگی یا در زندگی دیگری جبران کنم.

به زودی این پیج رو هم خواهم بست ولی قبلش برای شما یک فیلم آخر خواهم گذاشت تا أساسی خداحافظی کنیم … شاید کمی هم درد و دل کردم امیدوارم همیشه سربلند باشید و بدرخشیدید کوچیک همه شما هستم».

پولاد، فرزند مسعود کیمیایی، کارگردان و گیتی پاشایی، خواننده ایرانی، در 23 تیر سال 1359 در تهران به دنیا آمد. شروع فعالیت سینمایی او با فیلم سرب (مسعود کیمیایی) به عنوان بازیگر در سال 1367 بود. با حضور در فیلم " تجارت " ساخته پدرش، از آلمان به ایران آمد و در ایران ماند و در فیلم‌های پدرش در نقش‌های دوم ظاهر شد. به نظر برخی بهترین کار او را می‌توان سریال مرگ تدریجی یک رؤیا دانست که وی با گریمی خاص و نقشی متفاوت ظاهر شده‌است.
advertising