فیلم سینمایی معکوس به کارگردانی پولاد کیمیایی در جشنواره فجر

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/11/07
فیلم سینمایی معکوس به کارگردانی پولاد کیمیایی در جشنواره فجر

زمان اکران فیلم سینمایی معکوس


فیلم سینمایی معکوس از جمله فیلم های حاضر در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر است و با سایر فیلم های حاضر در جشنواره به رقابت می پردازد. فیلمبرداری این اثر سینمایی به طور کامل در استان تهران انجام شده است و مراحل سنگینی در بخش جلوه های ویژ ه داشته است. فیلم سینمایی معکوس در بخش نگاه نو جشنوارهفجر حضور دارد. بدین ترتیب اولین اکران این فیلم در جشنواره فیلم فجر خواهد بود.

ژانر فیلم سینمایی معکوس


فیلم سینمایی معکوس یک فیلم در ژانر اجتماعی و خانواده‌ محور است که لایه‌ هایی از اکشن را هم دارد.

داستان فیلم سینمایی معکوس


داستان فیلم روایت زندگی دو دوست قدیمی است که از قبل از انقلاب با هم دوست بوده اند یکی از این مردها فعال سیای بوده است و دیگری به شغل مکانیکی مشغول بوده است با گذر زمان فرزند آ نها وارد مسابقات زیرزمینی اتومبیل رانی می‌ شوند و در ادامه حوادث و اتفاقات متفاوتی برای آن ها به وجود می آید.
فیلم سینمایی معکوس به کارگردانی پولاد کیمیایی در جشنواره فجر

بازیگران فیلم سینمایی معکوس


شهرام حقیقت دوست، بابک حمیدیان، لیلا زارع، اکبر زنجانپور، پروانه معصومی، علیرضا کمالی نژاد، اکبر معززی و سیاوش طهمورث بازیگرانی هستند که در فیلم معکوس به ایفای نقش پرداخته اند.

تهیه کننده و کارگردان فیلم سینمایی معکوس


تهیه کننده فیلم معکوس مسعود کیمیایی است. هم چنین پولاد کیمیایی کارگردانی این اثر را بر عهده دارد. پولاد کیمیایی از بازیگران سرشناس سینما و تلویزیون ایران است و فیلم معکوس اولین تجربه وی در زمینه کارگردانی می باشد.
advertising