اکران فیلم خون خدا به کارگردانی عباس میرزایی در جشنواره فجر

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/10/18
اکران فیلم خون خدا به کارگردانی عباس میرزایی در جشنواره فجر

زمان اکران فیلم سینمایی خون خدا


طبق اعلام ابراهیم داروغه زاده دبیر جشنواره سی و هفتم فیلم فجر فیلم سینمایی خون خدا در بخش رقابت های سودای سیمرغ جشنواره حضور دارد. فیلمبرداری این فیلم سینمایی در تهران انجام شده و در حال حاضر در حال انجام تدوین این فیلم سینمایی هستند. عوامل این فیلم در تلاشند که خود را برای اولین اکران خود در جشنواره ملی فجر آماده کنند. بدین ترتیب اولین نمایش و اکران فیلم سینمایی خون خدا در جشنواره فیلم فجر خواهد بود.

ژانر فیلم سینمایی خون خدا


فیلم سینمایی خون خدا یک درام اجتماعی است.

داستان فیلم سینمایی خون خدا


داستان این فیلم درباره مردی به نام علی است. علی کارتن خوابی‌ است که تصمیم گرفته اعتیاد خود را تر کند و دوران نقاهت ترک اعتیادش را در خیابان ها و بیرون می گذراند. این اتفاقات در دهه اول محرم است. وی در شب عاشورای حسینی یک جعبه غذای نذری می گیرد وقتی در جعبه را باز می کند پاکتی در آن می بیند که آغشته به خون است.

بازیگران فیلم سینمایی خون خدا


بازیگران فیلم سینمایی رنگ خون خدا رضا اخلاقی راد، سعید داخ، فرید سجادی حسینی، میثاق جمشیدی، علیرضا ثانی فر، خسرو احمدی، وحید نفر، امین میری، حسین غایبی شباهنگ و شیوا ابراهیمی هستند.

تهیه کننده و کارگردان فیلم سینمایی خون خدا


تهیه کننده این فیلم اجتماعی سیاوش حقیقی است. کارگردان آنیز مرتضی علی عباس میرزایی است. این فیلم دومین فیلم بلند سینمایی عباس میرزایی است . وی پیش از این فیلم سینمایی انزوا را کارگردانی کرده است که در جشنواره سی و پنجم فیلم فجر اکران شد.
advertising