خداحافظی نیما شعبان نژاد از سریال خانگی ممنوعه

مجلهسلبریتی ها

- 97/09/22
خداحافظی نیما شعبان نژاد از سریال خانگی ممنوعهنیما شعبان نژاد بازیگر تئاتر و تلویزیون با انتشار پستی اعلام کرد که دیگر در سریال خانگی ممنوعه بازی نخواهد کرد. او از نادیده گرفتن نقشش گلایه کرد. وی در این سریال بازی فوق العاده ای از خود به نمایش گذاشت. شعبان نژاد در این سریال در نقش یک ترنس به ایفای نقش می پرداخت.
در ادامه متن اینستاگرام نیما شعبان نژاد را مشاهده می کنید:

نامه اى که براى عموم آزاد است
سلام
روزى که امیر پورکیان درخواست کرد که ویدیو بگیریم، شاید نباید قبول می کردم ولى به خاطر خیلى چیزا و رفاقتم با امیر پا روى تعصباتم گذاشتم و عقایدمو به خاطر نفع دوستانى که خودشان خوب می دونن کنار زدم و حاضر به ضبط آن ویدیو شدم که مبادا، اندکى از سود و اعتبار پروژه شان کم شود، روزى فکر نمی کردم کم ترین توجه و بى انصافى به این میزان زحمت من شود و شخصیت خلیل حتى در تبلیغاتتون هم لحاظ نشود.
حتى نمی گویم خودم اسمى از خود نمی برم، چون به گمانم در این چند سالى که می دانم خود را به خیلى‌ ها ثابت کردم از جمله مردم ولى حیف کاش به اینجا نمی رسیدیم، کاش دوستی‌ ها شبیه ادعاهامون نبود، ارشاد خلیل رو نادیده نگرفت شما گرفتین، من از اینجا به بعد قادر به همراهى نیستم، من مزد زحماتمو عین این چند سال و خصوصا این کار از مردم نازنین گرفتم و در ادامه فعالیت هایم نیز خواهم گرفت، شمارو به خیر و ممنوعه تان به سلامت ... مخلص همگان
نیما شعبان نژاد 21، 9، 97
(در ضمن نقش من حذف نشده فقط بى اهمیت شده)

این بازیگر توانا متولد 21 اردیبهشت 1366 در کلن آلمان است.وی زمانی که سه سال داشت به همراه خانواده به ایران آمدند. مدرک تحصیلی شعبان نژاد کارگردانی تئاتر است. نیما شعبان نژاد فعالیت حرفه ای خود را از سال 83 شروع کرد. وی در برنامه خندوانه حضور دارد و حضور در این برنامه باعث شد که به شهرت و محبوبیت برسد.
advertising