جدایی های جنجالی سلبریتی های معروف بالیوود

مجلهسلبریتی ها

- 97/11/07
جدایی های جنجالی سلبریتی های معروف بالیووددر دنیای سلبریتی ها روابط مختلف عاطفی بین بعضی از بازیگران شکل گرفته و بعضی از این روابط به ازدواج ختم شده و زوج های هنری زندگی خوبی در کنار هم سپری کرده اند اما بعضی دیگر زندگیشان دوامی نداشته و به جدایی منجر شده است. این امر در میان سلبریتی های سینمای بالیوود نیز وجود داشته است. در این مطلب به چند مورد مورد از این جدایی‌ های شوکه کننده هنرپیشه‌های بالیوود اشاره می‌کنیم:
جدایی های جنجالی سلبریتی های معروف بالیوود

آمیتاب بچن و رکا


آمیتاب بچن، هنرپیشه موفق سینمای بالیوود زندگی 43 ساله موفق و بدون حاشیه ای را با جایا بچن دارد. آمیتاب قبل از ازدواج با همسرش درگیر چند رابطه عاطفی با چهره هایی همچون پروین و رکا بود. رابطه آمیتاب و رکا آنقدر جدی شده بود که چیزی به ازدواج آنها نمانده بود اما به یکباره آمیتاب با جایا ازدواج کرد و باعث ناکامی و افسردگی رکا شد. رکا عاشق آمیتاب بود و برخی می‌گویند که او هنوز این عشق را درقلب خود دارد و حتی برخی بر این عقده اند که آمیتاب بچن یک به طور پنهانی با رکا رابطه دارد. این صحبت ها و شایعات از جایی شروع شد که چند سال قبل یک عکسی در فضای مجازی منتشر شده که نشان داد آمیتاب و رکا با هم در یک هواپیما در حال سفر دیده شدند.

بی‌ پاشا باسو و جان آبراهام


در دهه قبل بی‌ پاشا باسو و جان آبراهام از ستاره‌های پرطرفدار و موفق سینما بودند. آنها در چندین فیلم با هم همبازی شدند. جالب است بدانید این زوج پرطرفدار حدود ۱۰ سال با هم نامزد بودند و در بیش تر مراسم ها در کنار هم بودند و به نظر می رسید که روابط عاطفی خوبی با هم دارند. اما خبری عجیب موجب تعجب مردم شد. این زوج پس از ده سال رابطه عاشقانه بدون این که دلیل آن مشخص شود از هم جدا شدند. جان آبراهام مدت کوتاهی پس از این جدایی با پریا رانچال که بانکدار بود ازدواج کرد و از آن زمان به بعد خیلی کم کار و کم رنگ ش و خیلی حضوری در سینمای بالیوود ندارد.

سلمان خان و کاترینا کایف


سلمان خان درگیر روابط عاطفی زیادی بوده است. او که مدتی با آیشواریا رای نامزد بود پس از جنجال های زیاد از وی جدا شد و مدتی بعد چندین سال با کاترینا کایف رابطه عاشقانه ای داشت. همه منتظر ازدواج این دو بودند که خبر جدایی آنها تیتر یک روزنامه‌ها شد. البته لازم به ذکر است که سلمان و کاترینا هیچ وقت به طور رسمی ارتباط خود را تائید نکردند. به نظر می رسد که کاترینا کایف به این رابطه پیان داده بود.

آکشی کومار و شیلپا شتی


آکشی کومار از بازیگران موفق بالیوود است که بازی های زیبایش در فیلم های کمدی و طنز او را به شهرت زیادی رساند وی رابطه های کوتاهی با رکا، راوینا تاندون، شیلپا شتی داشت اما رابطه جدی با توئینکل کانا پیدا کرد. آکشی کومار در یک دوره درگیر رابطه‌ای جدی با شیلپا شتی شد و آنها تصمیم به ازدواج داشتند و این رابطه بر کسی پوشیده نبود اما آکشی به یکباره به خاطر توئینکل از این رابطه کناره گرفت. مدتی نیز شایعاتی در خصوص ارتباط آکشی کومار با پریانکا چوپرا شنیده می‌شد که توئینکل احساس خطر کرد و با ورود کردن به موضوع شوهرش را حفظ کرد و دیگر اجازه نداد آکشی با پریانکا همبازی شود.

شاهد کاپور و کارینا کاپور


یکی از عشق های آتشین در بازیگران بالیوودی عشق شاهد کاپور و کارینا کاپور به هم بود.داستان واقعی عشق کرینا و این زوج همواره مورد توجه رسانه‌ ها و طرفداران آن ها بود. حتی کرینا کاپور در مورد رابطه‌اش با شاهد در برنامه تلویزیونی پرمخاطب «کافی ویت کارن» به طور مستقیم صحبت کرد و گفت که شاهد یک فرد ویژه در زندگی اوست که خنده را بر روی لب‌ هایش می‌ آورد و حتی شاهد کاپور هم که یک فرد تودار و درون گراست گفت که نمی‌تواند حتی یک روز زندگی بدون کرینا را تصور کند و دیوانه وار عاشق اوست.اما در کمال تعجب رابطه عاشقانه این دو به ازدواج ختم نشد. کارینا در فیلم تشن با سیف‌علی خان هم بازی شد و این آشنایی سبب شد که کارینا به یکباره شاهد کاپور را از خود دور کرده و با سیف علی خان وارد رابطه جدید شود. کرینا پس از چند سال رابطه با سیف، با او ازدواج کرد و شاهد کاپور هم با میرا راجپوت ازدواج کرده و 2 فرزند دارد.

رنبیر کاپور و دیپیکا پادوکن


عشق میان رنبیر و دیپیکا یک عشق اسطوره ای محسوب می شد. حتی بعد از اینکه آن ها راهشان را از هم جدا کردند با هم یکی از جذاب‌ترین زوج‌ های هنری بالیوود به شمار می‌ آیند که در کنار هم بی‌ نظیر هستند و مخاطبین همیشه تقاضای ساخت فیلم‌ های مشترک از این دو ستاره را دارند. دلیل این جدایی خیانت رنبیر عنوان شد. رنبیر به خاطر علاقه‌ مند شدن به کاترینا کایف از این رابطه کنار کشید و از همین دوره دیپیکا پادوکن یک موج دیگر از افسردگی را در زندگی خود تجربه کرد اما نهایتا عشق و آرامش را در رابطه 6 ساله با رنویر سینگ پیدا کرد و با رنویر ازدواج کرد و رنبیر همچنان در روابط دیگر به دنبال عشق زندگی‌ اش می‌گردد. رنبیر که دیپیکا را به خاطر کاترینا کایف ترک کرده بود یک بار دیگر کاترینا را به خاطر عالیا بات رها کرده و این چرخه تا کی و کجا ادامه خواهد داشت کسی نمی‌ داند!

هریتیک روشن و سوزان خان


هریتیک روشن بازیگر چشم رنگی بالیوود و هنرپیشه خوش چهره و جذاب زمانی که با دوست دوران کودکی‌اش سوزان ازدواج کرد قلب میلیون‌ها نفر را شکست. وقتی ریتیک روشن در صفحه‌ی شخصی‌اش با جملاتی غمبار اعلام کرد که سوزان تصمیم گرفته از او طلاق بگیرد همه را به شوک فرو برد. این جدایی یکی از غیرقابل باورترین جدایی‌ هایی تاریخ سینمای بالیوود محسوب می شود. آنها پس 14 سال زندگی شاد و موفق تصمیم به جدایی گرفتند و پس از افشاگری‌ هایی که شد مشخص شد که ارتباط های پنهانی ریتیک باعث ناراحت شدن و عصبانیت سوزان و پایان این رابطه شده، با این همه ریتیک و سوزان هیچ وقت این موضوع را تائید نکردند. جالب است بدانید ریتیک و سوزان پس از جدایی دوستی خود را حفظ کردند و در محافل مختلف همیشه در کنار هم و در کنار فرزندانشان هستند. خیلی جالب است که بدانید این زوج آن قدر با هم صمیمی هستند که کسی باور نمی کند آن ها از هم جدا شده اند حتی طرفدارانشان امیدوارند این دو باز هم زندگی مشترکی را آغاز کنند.

فرهان اختر و آدونا


فرهان اختر نیز در دوران جوانی عاشق ادونا که چندین سال از او بزرگتر بود شد. آن ها در زندگی مشترکشان هیچ مشکلی نداشتند و حاصل این ازدواج دو دختر زیبا است. اما در کمال ناباوری این دو بدون این که دلیل خاصی را عنوان کنند از هم جدا شدند. اما روابط دوستانه خود را حفظ کرده اند. حالا فرهان اختر در آستانه ازدواج دوم خود است و معلوم نیست این رابطه دوستانه پس از ازدواج فرهان اختر باز هم ادامه خواهد داشت یا خیر.
advertising