شاهرخ خان ملقب به پادشاه بالیوود ثروتمند ترین بازیگر جهان شناخته شد

مجلهسلبریتی ها

- 97/09/21
شاهرخ خان ملقب به پادشاه بالیوود ثروتمند ترین بازیگر جهان شناخته شدشاهرخ خان بازیگر و خواننده هندی در سینمای بالیوود متولد 2 نوامبر 1965 است. او در دهلی نو در یک حانواده مسلمان هندی متولد شده است. نکته جالب توجه درباره زندگی این بازیگر این است که اصلیت این بازیگر به کشور افغانستان برمی گردد. به شاهرخ خان لقب پادشاه بالیوود داده اند.
این بازیگر مشهور سینمای هند کارنامه درخشان هنری دارد و در فیلم های زیادی به ایفای نقش پرداخته است. شاهرخ خان فعالیت هنری خود را در دهه 90 آغاز کرده و در حدود 55 فیلم بازی کرده است.
از جمله فیلم های موفق و پرفروش شاهرخ خان سال نو مبارک ، دلداده ، قطار سریع السیر ، رییس و تا وقتی که زنده هستم هستند. پادشاه بالیوود ثروتمندترین بازیگر جهان شناخته شده است. ثروت خالص شاهرخ خان 780 میلیون دلار برآورد شده است. البته وی این ثروت را فقط از راه بازیگری به دست نیاورده است و حرفه بازیگری تنها منبع درآمدش نیست. او یک شرکت تولید کننده و یک تیم تیکت موفق در هند دارد. شاهرخ خان هم چنین در تبلیغات شرکت هایی مانند نوکیا و پپسی نیز حضور دارد.
در حال حاضر شاهرخ خان پرطرفدارترین بازیگر بالیوودیِ جهان است و در فهرست قدرتمندترین مردان جهان از لحاظ سیاسی و اجتماعی جایگاه 42م را دارد.
شاهرخ خان در سن 18 سالگی با گوری چنبر که 14 ساله بوده ازدواج کرده است و در حال حاضر دارای سه فرزند است.
advertising