کدام فرزندان ستاره های بالیوودی سودای بازیگر شدن دارند

مجلهسلبریتی ها

- 97/11/01
کدام فرزندان ستاره های بالیوودی سودای بازیگر شدن دارندسینمای بالیوود معروف ترین سینما در سراسر جهن است و بیش ترین فیلم را در جهان تولید می کند. وجو د چهره های کهنه کار در این سینما موجب جذب مخاطبان شده است. در این میان فرزندان سلبریتی های بالیوودی نیز تصمیم دارند که ماننده والدین خود در زمینه بازیگری موفق شوند و بسیاری از فرزندان مشهور بالیوود پا در این عرصه نهاده اند. در این مطلب لیست فرزندان ستاره های بالیوود که بدون شک از ستاره های آینده خواهند بود را درج نموده ایم:
کدام فرزندان ستاره های بالیوودی سودای بازیگر شدن دارند

آرین خان پسر شاهرخ خان


آرین خان، پسر سوپراستار مشهور شاهرخ خان است که توانسته است در همین اوایل جوانی خود موج عظیمی از طرفداران سینما را جذب خود کند. آرین خان که چهره خاص و استایل جذابی دارد ترجیح می‌دهد که از رسانه‌ها و دوربین عکاسان فضول دور بماند. او دوست دارد مانند یک نوجوان معمولی این دوره از زندگی‌اش را سپری کند. او گاه گاهی عکس‌های جذابی از خودش را در صفحه ایسناگرامش می‌گذارد. آرین خان که 21 سال سن دارد به تازگی تحصیلات خود را در رشته فیلمسازی به پایان رسانده و به گفته پدرش، علاقه‌ای به بازیگر شدن ندارد. وی قرار است در زمینه کارگردانی وارد عرصه پر تلاطم بالیوود شود.

سوهانا خان فرزند شاهرخ خان


سوهانا خان، دختر شاهرخ است و بر خلاف برادرش آرین که به کارگردانی علاقه دارد این دختر جذاب علاقه زیادی به دنیای تصویر و بازیگری دارد. او در حال حاضر در کلاس های بازیگری شرکت می کند. البته شاهرخ خان پدر سوهانا گفته که دخترش تا قبل از اتمام تحصیلاتش و گذراندن دوره‌های لازم برای بازیگر شدن اجازه ورود به این حرفه را ندارد. این دختر به ظاهر خجالتی در فضای مجازی فعالیت زیادی دارد و از همین الان طرفداران زیادی دارد و به نظر می رسد دختر شاهرخ خان معروف از ستاره های بزرگ بالیوود در آینده باشد.

آروو کومار پسر آکشی کومار


کیلاری معروف بالیوود، آکشی کومار دو یک پسر و یک دختر دارد. آروو به خاطر چهره‌ جذابش، بسیار مورد توجه قرار گرفته و او را پسر چشم آبی خطاب می کنند. اکشی کومار دوست دارد پسرش در زمینه ورزش با پشتکار فعالیت کند و آروو به این خواسته پدرش با علاقه عمل می‌کند. آکشی کمار و همسرش توئینکل کانا، بازیگر نام آشنای بالیوود، دوست ندارند بچه‌هایشان در مرکز توجه و سوژه عکاسان باشند. اما گفته می‌شود آروو نیز علاقه دارد همانند پدر و مادرش وارد حرفه هنرپیشگی شود. آروو کومار در حال حاضر دانش آموز دوره دبیرستان است.

ناویا ناولی ناندا نوه آمیتاب بچن


او نوه سوپراستار برجسته و بزرگ بالیوود، آمیتاب بچن است . ناویا برخلاف مادرش، شویتا بچن که علاقه‌ای به این حرفه نداشت، عاشق هنر و سینماست. آمیتاب بچن پدربزرگ ناویا معمولا علاقه زیادی به انتشار عکس‌ه ای دونفره‌‌شان با ناویا دارد. ناویا که 22 ساله است تحصیلات دانشگاهی خود را به اتمام رسانده در حال آماده شدن برای ورود به پرده نقره‌ ای سینماست. انتظار می رود با توجه به این که او نوه آمیتاب بچن است خیلی آسان تر بتواند در دنیای بالیوود تبدیل به ستاره مشهوری شود.

ابراهیم علی خان پسر سیف علی خان


ابراهیم علی خان پسر سیف علی خان است که شباهت غیرقابل وصفی با پدرش دارد. وی که فرزند کوچک ‌تر سیف‌ علی خان و آمرینا سینگ است، قطعا جزو ستاره ‌های نسل آینده بالیوود خواهد بود. او قبلا تجربه بازیگری را داشته و در فیلم «Tashan» با بازی پدرش و کرینا کاپور حضور داشته است. ابراهیم علی خان در حال حاضر 18 ساله است.

آنایا پاندی فرزند چانکی پاندی


آنایا پاندی دختر کمدین کهنه‌کار بالیوود، چانکی پاندی است. آنایا که مشتاقانه منتظر اکران اولین کار خود است از دیگر افرادی بود که علاقه بسیاری برای ورود به دنیای فیلم و سینما داشت و پس از تلاش‌های بسیا و حمایت پدرش راه برای او هموار شد. فیلم اول او «دانش آموزان سال2» به تهیه کنندگی کارن جوهر امسال اکران خواهد شد. زیبایی و استایل جذابش باعث می شود که او بیش تر شناخته شده و خیلی زود وارد عرصه های موفقیت در هنرپیشگی شود.

خوشی کاپور دختر سری دیوی


خوشی کاپور دختر کوچکتر سری دیوی است که به خودی خود استایل و ژن بازیگری را دارد. او غالبا در کنار خواهرش جانوی و پدرش بونی کاپور در مجامع عمومی دیده می‌شود. خوشی هم مثل خواهرش جانوی به سینما علاقه دارد و تصمیم گرفته وارد این حرفه شود. گفته می‌شود کارن جوهر در حال گفتگو با بونی کاپور و خوشی 19 ساله است و قرار است امسال در اولین فیلم خود به تولید کارن جوهر بازی کند. سوی دیوی مادر خوشی کاپور مدتی پیش از دنیا رفت.

کریشنا شروف فرزند جکی شروف


او خواهر ستاره موفق این روزهای بالیوود، تایگر شروف و دختر ستاره کهنه کار، جکی شروف است. کریشنا غالبا عکس‌های جسورانه و زیبایی از خودش در صفحه ایستاگرامش به اشتراک می‌گذارد. او نیز همچون برادرش به بازیگری علاقه دارد. این طور که پیداست استعدا بازیگری در افراد این خانواده وجود دارد و کریشنا هم خیلی زود در بالیوود شناخته و مشهور خواهد شد.

یاشواردان آهوجا پسر گویندا کمدین بالیوود


یاشواردان پسر کمدین برجسته و مطرح نسل قبل بالیوود، گویندا است. یاشواردان تحصیلات خود را در لندن به اتمام رسانده و قصد دارد وارد عرصه بازیگری شود. او شباهت خاصی به بازیگر مطرح بالیوود، رنبیر کاپور دارد و همین موضوع می تواند یکی از عوامل موفقیتش در آینده باشد.
advertising