خاطره تلخ لاله صبوری بازیگر ایرانی از ازدواج در سن کم

مجلهسلبریتی ها

- 97/11/04
خاطره تلخ لاله صبوری بازیگر ایرانی از ازدواج در سن کمچندی است که قرار است قانونی تصویب شود که دختران با سن کم نتوانند ازدواج کنند.در واقع قانون مبارزه با کودک همسری که موافقان و مخالفان زیادی را دارد. در این میان کاربران فضای مجازی از این قانون جدید حمایت کرده و با هشتگ نه به کودک همسری به موافقت با این طرح پیوستند.

در این میان لاله صبوری بازیگر سینما و تلویزیون ایران نیز با انتشار پستی در صفحه خود از این طرح حمایت کرد. وی با تعریف خاطره ای تلخ از دوران جوانی خود به کودک همسری نه گفت. وی در تعریف این خاطره تلخ نوشت: زمانی که 22 سال داشتم با پدرم در راهروهای دادگاه سرگردان بودیم. پدرم گفت: حتی زمانی که از این دنیا بروم و بمیرم دست راستم از قبر بیرون خواهد بود. همان دستی که سند ازدواج دختر شانزده ساله ام را امضا کرد. این را هم بگویم که پدرم با همان دست دستم را گرفت و دیگر ول نکرد.

این خاطره تلخ لاله صبوری مربوط به زمانی است که وی از همسر اول خود طلاق گرفته است. لاله صبوری زمانی که 16 سال بیش تر نداشته ازدواج کرده و در 17 سالگی فرزند اولش متولد می شود. وی از ازدواج اول خود یک دختر و یک پسر دارد. ازدواج اول لاله صبوری به جدایی منجر شد. پس از چند سال وی با پویا نظری که 17 سال در آمریکا زندگی می کرده ازدواج کرده است. او از ازدواج دوم خود بسیار راضی است و از همسر دومش یک فرزند دختر دارد.

لاله صبوری متولد 16 تیر 1348 در تهران است. وی دارای مدرک لیسانس رشته ادبیات نمایشی از دانشگاه هنر است. وی به جز حرفه بازیگری مدتی نیز در شبکه جام جم کار مجری گری را انجام داده است.
advertising