ازدواج هازال کایا و علی آتای بازیگران معروف ترکیه ای

مجلهسلبریتی ها

- 97/10/29
ازدواج هازال کایا و علی آتای بازیگران معروف ترکیه ایاخیرا اخباری منتشر شده که در آن عنوان شده دو بازیگر ترکیه ای معروف قرار است باهم ازدواج کنند.
خبر ازدواج هازال کایا بازیگر ترکیه ای معروف و علی آتای، بازیگر سینمای ترکیه در فضای مجازی منتشر شده است. این زوج ترکیه ای به مدت ۵ سال با یکدیگر ارتباط داشته ‌اند و اکنون تصمیم گرفته‌اند به این دوستی 5 ساله پایان داده و با هم ازدواج کنند. این دو بازیگر سرشناس قرار است در تاریخ ۶ فوریه امسال ازدواج کنند. هازل کایا بازیگر فیلم جنگجو 28 ساله است و حدود 14 سال از نامزد خود کوچک تر است. هزل کایا خبر ازدواج خود را با علی آتای با انتشار عکس زیر در اینستاگرام خود رسانه ای کرد:
ازدواج هازال کایا و علی آتای بازیگران معروف ترکیه ای
هازال کایا با نام اصلی لیلا هازال کایا متولد 10 اکتبر 1990 در شهر غازی عینتاب ترکیه است. پدر و مادر او به شغل وکالت مشغولند. زمانی که او 7 سال داشته پدر و مادرش از هم جدا می شوند. هازل در اولین سریالی که به صورت جدی دیده شد سریال عشق ممنوع در نقش نهال بود. این بازیگر با استعداد ترکیه ای به جز زبان ترکی به زبان های انگلیسی و ایتالیایی نیز مسلط است.
علی آتای همسر هزل کایا که از بازیگران سرشناس ترکیه است 42 ساله است و علاوه بر بازیگری در زمینه کارگردانی نیز فعالیت دارد.
advertising