سفر نورگل یشیلچای بازیگر سرشناس ترکیه ای به ایران

مجلهسلبریتی ها

- 97/09/26
سفر نورگل یشیلچای بازیگر سرشناس ترکیه ای به ایراننورگل یشیلچای که از بازیگران معروف کشور ترکیه قرار است روز سه شنبه به ایران سفر کند. در آستانه اکران عمومی فیلم سینمایی جن زیبا به کارگردانی بایرام فضلی نژاد این بازیگر ترک زبان به تهران می آید. وی سه شنبه در تهران در افتتاحیه فیلم سینمایی جن زیبا شرکت می کند و روز چهارشنبه نیز به تبریز می رود.
نورگل یشیلچای بازیگر سرشناس ترکیه ای متولد 26 مارس 1976 در در شهر افیون قره حصار ترکیه است. وی دارای مدرک لیسانس در رشته تئاتر است.
یشیلچای قبلا هم به ایران سفر کرده است. این بازیگر ترکیه ای زیبا مدتی پیش برای بازی در فیلم جن زیبا به کارگردانی بایرام فضلی‌ نژاد و به تهیه‌ کنندگی مهرداد فرید راهی ایران شد و با بازیگرانی چون فرهاد اصلانی و پرویز پرستویی هم بازی شد.
سفر نورگل یشیلچای بازیگر سرشناس ترکیه ای به ایران

نورگل یشیلچای در فیلم سینمایی جن زیبا


او برای بازی در این فیلم حدود 5 هفته در ایران بود. یشیلچای در فیلم هایی همچون عشق و جزا ماه پیکر و گوزل بازی کرده و در میان مردم ایران شناخته شده است.
اکران فیلم جن زیبا تقریباً به صورت همزمان در ایران و ترکیه انجام می ‌شود و برای نمایش فیلم در ترکیه فیلم به زبان ترکیه‌ ای دوبله شده است. اکران این فیلم سینمایی در 5 دی ماه آغاز خواهد شد و مراسم افتتاحیه آن با حضور عوامل و بازیگران فیلم روز سه شنبه انجام خواهد شد.
advertising