حمله هواداران علی ضیا به لاله صبوری بازیگر سینما و تلویزیون

مجلهسلبریتی ها

- 97/08/29
حمله هواداران علی ضیا به لاله صبوری بازیگر سینما و تلویزیونسیدعلی ضیاء چهارشنبه شب میزبان لاله صبوری بازیگر و مجری تلویزیون در برنامه «فرمول یک» بود و با او از زمان به شهرت رسیدن تا دلیل قطع همکاری اش با مهران مدیری، اجرا، فرزندانش و تغییر لایف استایل در ایران سخن گفت.

، لاله صبوری با حضور در برنامه «فرمول یک» به گفت وگو با علی ضیا نشست و در ابتدای برنامه درباره علاقه‌اش به موسیقی گفت: سبک جدیدی که موسیقی سنتی و مدرن را تلفیق کرده اند نزدیک به سلیقه من هستند مثل همایون شجریان. خیلی موسیقی پاپ گوش نمی کنم.

لاله صبوری بازیگر تلویزیون می‌گوید برخی طرفداران آقای ضیا کمی ناراحت شدند و به صفحه من در اینستاگرام حمله کردند در حالی که حتی خود آقای ضیا هم ناراحت نشده بودند و فضای بین ما کاملا شوخی و طنز بود.

لاله صبوری درباره علت کم کاری خود در تلویزیون گفت: پیشنهادهایی که به من می شود کیفیت چندانی ندارد و اگر پیشنهاد خوبی داشته باشم آن را قبول می‌کنم. وی با بیان اینکه به کار در حوزه کودک و نوجوان علاقه مند است، ادامه داد: اگر کار و فیلمنامه خوبی به من پیشنهاد شود آن را قبول می کنم ولی خودم هم علاقه خاصی به نوشتن و بازی کردن در حوزه کودک دارم.

بازیگر شوخی کردم و معراجی ها درباره تکراری بودن شخصیت های فیلمنامه ها و شبیه نبودن آنها به مردم جامعه گفت: این روزها کاراکتر هایی که ما در سریال ها می بینیم شباهت چندانی به مردم در اجتماع ندارند. از قدیم شخصیت های سریال های ما این مشکل را داشتند و هنوز هم این روند را ادامه می دهیم و احساس من این است که عموما بلد نیستیم شخصیت پردازی درستی در سریال هایمان داشته باشیم.
advertising