واکنش مهناز افشار به کلیپ گل خوردن کودکان گل فروش کرمانی

مجلهسلبریتی ها

- 97/10/23
واکنش مهناز افشار به کلیپ گل خوردن کودکان گل فروش کرمانیبه تازگی یک فیلم جنجالی در فضای مجازی منتشر شد که در آن عنوان شده بود که یکی از پیمانکاران شهرداری استان کرمان دو کودک را که گل می فروشند مجبور می کند که گل های نرگس خود را بخورند! البته پس از این عنوان شد که فرد مورد نظر کارمند شهرداری کرمان نبوده است. این فیلم به سرعت در فضای مجازی منتشر و باز نشر شد و موجب واکنش کاربران شد. در این میان مهناز افشار سلبریتی ایرانی هم از دید متفاوتی به این قضیه نگاه کرد و واکنش نشان داد و در توییتر خود از این دو کودک که فیلم گل خوردن آن ها پخش شده حمایت کرد.

وی در توییتر خود از این موضوع ابراز تاسف کرد و این گونه نوشت:
وقتی عمل وحشیانه و غیراخلاقی یک فرد رو با همون اعمال زشت تلافی کنیم بیشتر به ترویج خشونت کمک میکنیم. میشه پیشگیری کرد و هر آدم مریضی را استخدام نکرد. پخش صورت این دو کودک که مورد ظلم واقع شدن میت ونه آینده اونها رو تحت تاثیر قرار بده. لطفا غرور و شخصیتشون را در حین حمایت حفظ کنیم.

صحبت های مهناز افشار در این زمینه مورد تایید کاربران بود و اظهار داشتند که انتشار تصاویر این دو کودک کار اشتباهی بوده است و ممکن است به آینده آن ها لطمه وارد کند.

مهناز افشار از بازیگرانی است که در فضای مجازی فعالیت زیادی دارد و به اتفاقات رخ داده در جامعه واکنش نشان می دهد و اظهارات خود را در صفحه خود به اشتراک می گذارد که گاهی با تایید و گاهی هم با مخالفت روبرو می شود.
advertising