علی انصاریان مجری برنامه ورزشگاه باز هم حاشیه ساز شد

مجلهسلبریتی ها

- 97/10/19
علی انصاریان مجری برنامه ورزشگاه باز هم حاشیه ساز شدعلی انصاریان پیشکسوت فوتبال ایران که به تازگی در برنامه ورزشگاه که برنامه زنده ورزشی ویژه جام ملت‌ های آسیا است و از شبکه پنج سیما پخش می شود به عنوان مجری برنامه فعالیت می کند باز هم حاشیه ساز و خبرساز شد. علی انصاریان صحبت هایی درباره مردم افغانستان روی آنتن زنده نمود که به ضررش تمام شد و حاشیه ها و انتقادات شدیدی علیه او شد. این حرف ها شاید تا حذف او از این برنامه منجر شود.

علی انصاریان که در زمان جام‌جهانی فوتبال در یک برنامه اینترنتی حواشی زیادی ایجاد کرده بود، در جدیدترین کار خود بار دیگر مجری یک برنامه ورزشی شد. یکی از رسانه ها اعلام کرد که علی انصاریان به شکل مشروط مجوز اجرای برنامه در شبکه پنج را گرفته است و عوامل تولید کننده برنامه ورزشگاه تعهد داده بودند که انصاریان حرف خارج از عرفی را در تلویزیون مطرح نکند که خیلی زود با این شایعات ایجاد شده این تعهد شکسته شد.

ماجرا از این قرار است که مدتی پیش یک گزارشگر افغانی درباره سانسور در تلویزیون ایران صحبت هایی کرده بود و عنوان کرده بود که ایرانی ها تصاویر فوتبال ایران یمن را یا با تاخیر می بینند یا اصلا نمی بینند.

علی انصاریان در پاسخ به این صحبت ها روی آنتن زنده از گزارشگر افغانی انتقاد کرد و گفت: «دوست عزیز، قربونت برم، اصلا این حرف را نزن ما چیزهایی دیدیم که شما اصلا ندیدید. یادت باشد که درباره کشوری حرف می‌زنی که خیلی خیلی مدیونش هستی. برای همین سعی کن گزارشتو بدی.»
این صحبت ها به ضرر علی انصاریان و برنامه ورزشگاه تمام شد و انتقادهایی در مورد صحبت انصاریان صورت گرفت که وقتی از طیف های مختلف به سمت مجری گری روی می آورند این اتفاقات هم خواهد افتاد.

بعد از واکنش‌ها به رفتار علی انصاریان در برنامه روز گذشته ورزشگاه، علی انصاریان با انتشار ویدویی از افغان‌ها بابت صحبت هایش عذرخواهی کرد.

اظهارات حاشیه‌ساز علی انصاریان درباره گزارشگر تلویزیون افغانستان روی آنتن زنده تلویزیون ایران، بار دیگر ثابت کرد که فرآیند انتخاب مجری برای برنامه های صدا و سیما نیازمند یک بازنگری جدی است.
advertising