کدام یک از سلبریتی های هالیوودی کوتاه ترین ازدواج را داشته اند

مجلهسلبریتی ها

- 97/10/14
کدام یک از سلبریتی های هالیوودی کوتاه ترین ازدواج را داشته اندزندگی خصوصی سلبریتی ها همیشه مورد توجه مخاطبان و هواداران آن ها بوده است. در این مطلب قصد داریم به زندگی زوج های هنری و ستاره های هالیوودی بپردازیم که کوتاه ترین مدت زمان زندگی مشترک را داشته اند:
کدام یک از سلبریتی های هالیوودی کوتاه ترین ازدواج را داشته اند

لیزا ماری پرسلی و نیکولاس کیج


مدت زمان زندگی مشترک : 3 ماه و 17 روز
این زوج هالیوودی بعد از ازدواجشان تنها 107 روز با یکدیگر بودند و زندگی مشترکی کوتاهی داشتند و پس از آن از یکدیگر جدا شدند و کیج پس از جدایی اعلام کرد: در مورد ازدواجم صحبت نکردم و حالا هم در مورد طلاقم حرفی نمیزنم. پرسلی هم درمورد طلاق خود گفت: ما نباید از اول با هم ازدواج می کردیم و مناسب هم نبودیم.

نیکی هیلتون و تاد اندرو میستر


مدت زمان زندگی مشترک: 2 ماه و 25 روز
این زوج هالیوودی که در آگوست سال 2004 با یکدیگر ازدواج کردند پس از گذشت مدت زمان 85 روز از یکدیگر جدا شدند.

کیم کارداشیان و کریس هامفریز


مدت زمان زندگی مشترک : 2 ماه و 12 روز
کیم کارداشیان که در سال 2011 با کریس هامفریز ازدواج کرد پس از گذشت 72 روز از او جدا شد. کریس هامفریز بازیکن ان بی ای بود.

پاملا اندرسون و ریک سالومون


مدت زمان زندگی مشترک: 2 ماه
این زوج که در سال 2007 با هم ازدواج کردند پس از مدت زمان 60 روز به خاطر اختلافاتی که با هم داشتند از هم جدا شدند.

درو بریمور و جرمی توماس


مدت زمان زندگی مشترک: 1 ماه و 9 روز
در سال 1994 بریمور در سن 19 سالگی با جرمی توماس که صاحب یک کافه بود ازدواج کرد. اما مدت زمان زندگی مشترک آن ها تنها 39 روز بود و آن ها از هم جدا شدند.

الی لندری و ماریو لوپز


مدت زمان زندگی مشترک: 18 روز
این زوج هالیوود تنها 18 روز با هم زندگی کردند. آن ها که در سال 2004 با هم ازدواج کردند به خاطر خیانت ماریو لوپز از هم طلاق گرفتند.

چر و گرگ آلمن


مدت زمان زندگی مشترک: 9 روز
در سال 1975 چر و گرگ با هم ازدواج کردند. اما با کمال حیرت مدت زمان این زندگی به ده روز هم کشیده نشد و از هم جدا شدند. چر طی مصاحبه ای درباره علت جدایی خود گفت: من همیشه معتقدم که انسان هر وقت فهمید اشتباه کرده است باید سریعاً به اشتباهش اعتراف کند و در پس جبران آن برآید.

کارمن الکترا و دنیس رودمن


مدت زمان زندگی مشترک: 9 روز
این زوج هالیوود موضوع جالبی داشتند. چون 9 روز پس از ازدواجشان رودمن برای طلاق به دادگاه رفت و ادعا کرد که در زمان مراسم ازدواجش مست بوده و حواسش به کاری که انجام داده نبوده است.

بریتنی اسپیرز و جیسون الکساندر


مدت زمان زندگی مشترک: 55 ساعت
بریتنی اسپیرز در اقدامی عجیب رکورد کوتاه ترین مدت زمان زندگی مشترک را به نام خود ثبت کرد. وی در سال 2004 با دوست دوران کودکی خود ازدواج کرد و تنها 55 ساعت بعد از او جدا شد! او در مورد علت طلاق خود گفت: من آن زمان تصمیم غلطی گرفتم و احمق بودم.
advertising