عطر مورد علاقه بازیگران هالیوود که شما هم امکان خرید آن را دارید

مد و زیباییسایر

- 98/01/19
عطر مورد علاقه بازیگران هالیوود که شما هم امکان خرید آن را داریداحتمالا برای شما هم پیش آمده که با خود فکر کنید، عطر مورد علاقه بازیگران هالیوود و افراد سرشناس دیگر چیست؟ سوال بعدی‌تان احتمالا این است که آیا شما هم قدرت خریدش را دارید یا خیر؟ برای مثال جانی دِپ چه ادکلنی می‌زند یا مَدونا قبل از کنسرت از چه عطری استفاده می‌کند؟ زندگی پرزرق‌وبرق سلبریتی‌ها و رویدادهای مختلفی که در آنها شرکت می‌کنند برای اکثر مردم جذاب است. میلیون‌ها نفر آنها را در شبکه‌های اجتماعی دنبال می‌کنند و در خیال‌شان خود را به‌جای این افراد می‌گذارند.
از طرفی شما هم حتما قبول دارید که هیچ‌چیز مثل عطر و بوی یک فرد، نمی‌تواند یادآور حضور و وجودش باشد. پس اگر می‌خواهید که حس‌وحال سلبریتی‌بودن به شما دست بدهد، شاید بد نباشد که به سراغ عطر و ادکلن‌هایی بروید که آنها مصرف می‌کنند. به این‌ترتیب چند قدم کوچک به دنیای‌شان نزدیک خواهید شد. اینطور نیست؟ بو و رایحه‌ی عطر شما در بسیاری از موقعیت‌ها اثرگذار است. برای مثال وقتی که برای اولین بار با کسی قرار می‌گذارید، این بو می‌تواند تأثیر زیادی روی روند آشنایی شما بگذارد. شاید بد نباشد که با عطر مورد علاقه بازیگران هالیوود و افراد مشهور در فهرست زیر آشنا بشوید تا در موقعیت‌های حساس بهتر بتوانید روی دیگران اثر بگذارید:
عطر مورد علاقه بازیگران هالیوود که شما هم امکان خرید آن را دارید

کیت وینسلت


تایتانیک را که حتما دیده‌اید. رُز معروف قصه‌ی تایتانیک، عاشق بوی عطر ژَدور است. کیت می‌گوید که از کودکی عاشق بوی این عطر بوده و همیشه یواشکی از عطر مادرش، چند پیست پیست! ناقابل به خود می‌زده است. این عطر در پس‌زمینه‌ای از بوی خوش یاسمن، بوی ترنج و عطر شادی‌آور گل رز را به همراه دارد. این را هم اضافه کنم که شارلیز ترون دیگر ستاره‌ی اسکاری هالیوود هم به این عطر علاقه‌ی خاصی دارد.

پنه لوپه کروز


این بازیگر اسپانیایی که اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن را برای فیلم تأثیرگذار ویکی کریستینا بارسلونا بدست‌آورده است، جزو بازیگران تأثیرگذار در زمینه‌ی مد و فشن و مدل برندهایی چون منگو و لورئال است. بنابراین سخت است از عطری که مورد علاقه‌ی اوست به سادگی گذشت. Lancome Tresor رایحه‌ای گرم و تند دارد و نت آغازین آن هلو و یاس بنفش است. نام این عطر در زبان فرانسوی به معنی گنج است و واقعا نامی برازنده‌ی این رایحه است. این عطر پرفروش و اغواکننده‌، علاوه بر پنه لوپه کروز، مورد علاقه‌ی کیت وینسلت هم هست. همان‌قدر اغواکننده و پرطرفدار.

مَدونا


خانم مدونا را که احتمالا می‌شناسید، اما شاید کمتر بدانید که او کارآفرین و نویسنده هم هست و علاوه‌بر خوانندگی و بازیگری به فعالیت‌های دیگر هم می‌پردازد. این خانم مشهور به هر چیزی که دست می‌زند، انگار سریعا بدل به طلا می‌شود. حتی نوعی نوشیدنی هم با نام او تولید می‌شود. این خواننده‌ی گیاهخوار حتی در کتاب گینس هم رکوردهایی در زمینه‌ی موسیقی به ثبت رسانده است. از همه‌ی اینها گذشته، او عاشق عطر هیپنوتیک پویزن دیور است. اگر دوست دارید که بدانید بوی شهرت و موفقیت چه بویی است، حتما این عطر را امتحان کنید. عطر دوست‌داشتنی وانیل در همراهی با بوی آلو، گل یاسمن، رُز، چوب صندل و بادام توانسته است، قلب مدونا را تسخیر کند. امتحان کنید، شاید شما هم خوش‌تان آمد.
اگر تا اینجا قانع نشدید که این عطر چه رایحه‌ی معرکه‌ای دارد، شاید با دانستن اینکه Hypnotic Poison مورد علاقه‌ی مونیکا بلوچی و اَدل نیز هست؛ قانع شوید و برای خرید آن اقدام کنید.

اسکارلت جوهانسون


اسکارلت جوهانسون را می‌شناسید، دیگر؟ نه؟ همان خانم بازیگر زیبای هالیوودی که در میان اُناث و ذکور (مورد دوم را با تشدید بیشتری بخوانید) طرفداران زیادی دارد. این شخص دلربا از طرفداران پروپاقرص عطر دِ وان از تولیدات دولچی گابانا است. به همین خاطر یکی از مدل‌های تبلیغاتی این برند هم به شمار می‌رود. شاید اصلا، یکی از رازهای جذابیت این هنرپیشه، همین بوی خوش عطرش باشد.

هیلاری داف


هیلاری داف را حتما با فیلم معروف داستان یک سیندرلا می‌شناسید. این هنرپیشه‌ی جوان‌پسند عاشق عطر ایو سن لورن اوپیوم است. عطر و رایحه‌ای که کاملا با شخصیتش جور است. بویی که یادآور تازگی، جذابیت و سرزندگی است.

اِما واتسون


وقتی صحبت از عطر و بو می‌شود، رفیق شفیق هری‌پاتر یا همان خانم اما واتسون هرگز به عطر مورد علاقه‌اش بی‌دلیشز خیانت نمی‌کند. این عطر که ترکیبی از بوی میوه و گل است، یادآور احساساتی چون تازگی، نشاط و شادابی است. ترکیب این بوی خوش از برگ گل بنفشه، سیب، گریپ‌فروت و مگنولیاست. هسته‌ی مرکزی این رایحه را هم عطر گل مریم، زنبق دره، رز و بنفشه در کنار عطر گرم چوب صندل، مُشک و عنبر می‌سازد.

تیلور سوئیفت


تیلور سوئیفت ترکیبی است از جوانی، زیبایی و هوش. او در سال ۲۰۰۶ اولین آلبوم خود را روانه‌ی بازار کرد و کمی بعد در سال ۲۰۰۸ توانست، جایزه‌ی بهترین هنرمند تازه‌کار را از آن خود کند. تیلور از نوجوانی شروع به کار کرد و طرفداران زیادی دارد. این خواننده از رایحه‌های متفاوتی چون: شاه‌توت، انار، بلوبری، توت‌فرنگی، نوعی از مرکبات موسوم به لیموی کی (key lime)، و نارنگی خوشش می‌آید. بنابراین بوی فلاور بامب که ترکیبی از این رایحه‌ها به همراه بوی گل است، او را کاملا راضی می‌کند. اگر دوست دارید که بوی موفقیت و پیشرفتِ بی‌وقفه را همیشه با خود به همراه داشته باشید، عطر تیلور را امتحان کنید.
advertising