دستمزد نجومی بازیگران و سلبریتی های ایرانی لو رفت

مجلهسلبریتی ها

- 97/11/30
دستمزد نجومی بازیگران و سلبریتی های ایرانی لو رفتموضوع دستمزد سلبریتی ها همیشه جزو اخبار جذاب برای مخاطبان بوده است. در ایران نیز موضوع دستمزد بالای برخی از بازیگران همیشه مورد انتقاد و واکنش مردم است.
روزنامه هفت صبح نیز مطلبی را اخیرا منتشر کرده و در آن درباره دستمزدهای بالا و نجومی بازیگران معروف مطلبی را منتشر کرده است. در این مطلب نام این بازیگران و میزان دستمزد آنان منتشر شده است:


رضا عطاران با دستمزد بالای یک میلیارد تومان
حمید فرخ نژاد هشتصد میلیون تومان
جواد عزتی 700 میلیون تومان
پژمان جمشیدی حداقل 400 میلیون تومان
امیر جعفری 400 میلیون تومان
نوید محمدزاده برای بازی در یک سریال که دو ماه به طول انجامید 1 میلیارد و 200 میلیون تومان!
ترانه علیدوستی بین 400 تا 600 میلیون تومان
مهناز افشار حدود 500 تا 700 میلیون تومان
لیلا حاتمی بین 500 تا 700 میلیون تومان

مسلما این دستمزدهای نجومی موجب واکنش های مختلفی خواهد شد. باید دید که این بازیگران نیز این رقم های بالا را تایید می کنند یا خیر.
نکته قابل توجه این جاست که روزنامه هفت صبح مدعی شده که تمام لباس های مجلل این بازیگران و هم چنین آرایش ها و میکاپ های آنان کاشت مو و دندانپزشکی آنان رایگان است و آن ها هزینه ای برای این خدمات نمی پردازند و پیج های اینستاگرام آن ها جایی شده برای تبلیغات برندهای مختلف.
جالب است که بدانید بازیگران دستمزد خود را متناسب با افزایش دلار زیاد کرده اند چرا که فکر می‌کنند باید پول مسافرت‌های خارجی، گرین کارت آمریکا و هزینه‌های خارج از ایران که به دلار حساب می‌شود را از تهیه‌کننده و سرمایه‌گذار داخلی دریافت کنند.
advertising