تکذیب دستمزدهای میلیاردی محمدرضا گلزار و مسعود فراستی

مجلهسلبریتی ها

- 97/11/26
تکذیب دستمزدهای میلیاردی محمدرضا گلزار و مسعود فراستیموضوع دستمزد سلبریتی ها و چهره های سرشناس همیشه سوژه داغی بوده است که هر از گاهی خبرساز می شود. مدتی است که رضا گلزار بازیگر مشهور ایران اجرای یک مسابقه تلویزیونی به نام برنده باش را بر عهده دارد. اما از همان آغاز برنامه شایعات مربوط به دستمزد وی نقل محافل و رسانه ها بود. هرچند وی قبلا نیز توضیحاتی درباره دستمزدهای خود ارایه داده بود اما انگار مردم نمی خواهند باو کنند که از دستمزدهای میلیاردی خبری نیست. به تازگی هم در مورد یک چهره دیگر این شایعات دستمزدهای بالا بر سر زبان ها افتاد. شایعه شد که مسعود فراستی برای حضور در برنامه هفت دستمزد بالایی گرفته است.

بالاخره معاون صدا و سیمای ایران آقای میرباقری در این مورد توضیحاتی را ارایه کرد و عنوان کرد که دستمزدهای میلیاردی شایعه ای بیش نیست.
میرباقری در واکنش به شایعه منتشرشده درباره دستمزد 50 میلیون تومانی محمدرضا گلزار برای اجرای هر قسمت از برنامه تلویزیونی «برنده‌باش» تاکید کرد: آقای گلزار برنامه‌ای ۵۰ میلیون تومان نمی‌گیرد و آنچه که می‌گیرد براساس ضوابطی است که شبکه سه تعیین کرده است و برمبنای همین ضوابط با اسپانسر به توافق رسیده‌اند.

میرباقری درباره صحبت های منتشرشده از مسعود فراستی مبنی ‌بر دریافت چک سفید امضا برای حضور در برنامه تلویزیونی «هفت» هم ضمن تکذیب صدور این چک، درباره اظهارات فراستی گفت: اگر چنین مطلبی مطرح شده است نشان دهنده این است که ایشان به ما نهایت اعتماد را دارند و گرنه این گونه نیست که رسانه ملی قادر باشد هر مبلغی را به‌ عنوان دستمزد پرداخت کند.

باید بگویم نوعی معادله نسبت به پرداخت دستمزدها وجود دارد، مجریان ما نسبت به نوع برنامه ‌ای که اجرا می ‌کنند و تعداد مخاطبی که دارند دستمزدی دریافت می ‌کنند و براین اساس هم معیار دستمزدها سنجیده می ‌شود.

وی در ادامه صحبت های خود گفت: شما نمی ‌توانید انتظار داشته باشید که برنامه ‌ای که زیر 10 درصد مخاطب دارد با برنامه ‌ای که بیست درصد و یا بیشتر از سی درصد مخاطب دارد در دستمزد و باقی مسایل یکسان و برابر باشد.

میرباقری در پاسخ به تفاوت قیمت دستمزدهای افرادی مانند رامبد جوان، محمدرضا گلزار، حمید گودرزی، مهران مدیری و سایر سلبریتی‌ ها و چهره های سرشناس عنوان کرد: همه این سلبریتی‌ها چارچوبی برای دستمزد دارند و اینگونه نیست که پرداخت‌ها رها و بدون قاعده باشد. اگرچه این اسامی در دستمزد یکسان نیستند اما آنها هم براساس ضوابط و چارچوب دستمزد می ‌گیرند.

گفت: حتی اسپانسر برنامه ها هم با هماهنگی ما و براساس ضوابط و قوانین مشخص شده پول پرداخت می ‌کند و اگر اسپانسر برنامه ‌اش موفق نباشد این دستمزدها را پرداخت نمی ‌کند بنابراین آنها هم شاخص‌هایی دارند که با ما هماهنگ است.

واقعیت امر این است که وضعیت مالی ما چندان مناسب نیست که بخواهیم دستمزدهای میلیاردی بدهیم.
advertising