مسعود فراستی منتقد سینما دستمزد میلیونی خود را تکذیب کرد

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/11/11
مسعود فراستی منتقد سینما دستمزد میلیونی خود را تکذیب کرددر سینما و تلویزیون صحبت بر سر حقوق و دستمزد بازیگران و مجری ها همیشه داغ بوده و بحث سر حقوق نجومی این قشر مورد انتقاد همه قرار می گیرد. جشنواره فجر امسال هم که به تازگی کار خود را شروع کرده از همان آغاز با حاشیه های زیادی به همراه بوده است.

برنامه هفت کار خود را به تازگی شروع کرده و همزمان با آغاز جشنواره سی و هفتم فیلم فجر 97 از شبکه سه سیما پخش می شود. این برنامه که به رویدادهای سینمایی جشنواره فجر و حواشی مختلف می پردازد با اجرای محمدحسین لطیفی بر روی آنتن رفت. اما زمزمه هایی از دستمزدهای نجومی عوامل این فیلم شنیده شد. شنیده شد که مسعود فراستی منتقد اصلی این دور از برنامه برای رقم هشت میلیون برای هر برنامه توافق کرده و این رقم نسبت به دستمزد سایر عوامل اصلی نظیر تهیه کننده، ظاهراً عدد بالایی نیست! این رقم دستمزد مسعود فراستی موجب واکنش هایی زیادی شد و افراد زیادی خواستار شفافیت موضوع شدند که آیا این موضوع درست است یا خیر. اما مسعود فراستی منتقد رک و سخت گیر سینما با انتشار بیانیه ای این رقم دستمزد را تکذیب نمود.

وی درباره رقم هشت میلیون دستمزد برای هرشب حضورش در برنانه هفت این گونه توضیح داد:این شیطنت‌ها و شایعات مضحک تنها برای تخریب نقد است و می خوهند که مرا بدنام کنند. واقعیت این است که تلویزیون هیچگاه برای ما از این پول‌ ها نداشته و همیشه دستمزدهایی که گرفته‌ایم ناچیز بوده. من به درخواست مجتبی امینی در این دوره از برنامه هفت شرکت کردم و حتی برایش قرارداد سفید امضاء کردم. واقعیت امر این است که این شایعات خیلی بی اساس است و همه بدانند نقد در سری جدید هفت، محکم‌تر و سرحال‌تر از همیشه خواهد بود.
advertising