واکنش پرویز پرستویی درباره اخراج آرش ظلی پور مجری برنامه من و شما

مجلهسلبریتی ها

- 97/09/14
واکنش پرویز پرستویی درباره اخراج آرش ظلی پور مجری برنامه من و شماماجرای برنامه هفته قبل من و شما بازتاب گسترده ای داشت. در این برنامه که فراستی منتقد سینما به عنوان مهمان حضور داشت در بین برنامه به خاطر انتقادهای تند آرش ظلی پور برنامه را ترک کرد. این موضوع موجب واکنش های مختلفی از سوی مخاطبان و هچنین هنرمندان شد. این مساله موجب اخراج آرش ظلی پور از برنامه من و شما شد.
در این بین برخی از هنرمندان و چهره های مشهور در پیج خود به صحبت هایی در مورد این اتفاق پرداختند. البته ناگفته نماند که بیش تر آن ها حامی آرش ظلی پور بودند.

پست پرویز پرستویی درباره برنامه من و شما و انتقاد از صدا و سیما


در این میان پرویز پرستویی بازیگر توانای سینما و تلویزیون که همیشه در اینستاگرام خود به اتفاقات و وقایع کشور می پردازد این بار هم سکوت نکرد و پست زیر را منتشر نمود:
این روزها یه خبر داغ تو دنیای مجازی داره برای خودش جولان میده، اونم اینکه در یک برنامه زنده تلویزیونی مجری برنامه به منتقد پیشکسوت و مهم و باسواد سینما توهین کرده و منتقد محترم هم برنامه زنده رو ترک کرده رفته، صداوسیما هم به احترام آن منتقد مطرح و سرشناس و با سواد و محترم، مجری برنامه برنامه آرش ظلی پور را تا اطلاع ثانوی از کار برکنار کرده چه خوب که صداوسیما به ما ملت ایران داره یاد میده که باید حرمت شکنی نکنیم و بخصوص حرمت چنین شخص بزرگوار منتقد را نگهداریم، چه رفتار خوبی، چه حرکت درستی، چه خوب که راه و رسم میزبانی رو به ما یاد میده، واقعا این حرکت صداوسیما قابل ستایشه حالا من میخوام صداوسیمای محترم رو ارجاع بدم به کل برنامه های هفت سینمایی شبکه سوم سیما، که استاد بزرگ، فرهیخته گرامی، منتقد یکه‌تاز سینما، جناب آقای مسعود فراستی حضور داشتند و میزبان ثابت بودند و ببینند این بزرگوار چقدر به فیلمسازان و بازیگران ایران و جهان منهای هیچکاک توهین کرده و رکیک ترین حرف ها را زده.
اونوقت سوال من از صداوسیما این است چرا چنین آدمی را به تلویزیون راه میدید؟ اگه رفتارهای اون مجری بد بوده، رفتارهای ایشان هم کم بد نبوده، خلاصه بد بده دیگه، امیدوارم قضاوت ها و تصمیم گیری هایتان عادلانه باشد.»

ویدیوی جنجالی پرویز پرستویی درباره رفتارهای ناشایست فراستی منتقد سینما


هم چنین او ویدیوی دیگری را نیز منتشر کرد و در آن به رفتارهای ناشایست فراستی واکنش نشان داد و درباره این فیلم این گونه توضیح داد:
«قابل توجه صدا و سیمای محترم
توضیح اینکه: این گوشه ای از توهین های آقای فراستی است . به خدای بزرگ قسم این فیلم رو نگذاشتم که ببینید به من هم توهین کرده که حرفم در مورد ایشان کلی است بنده 50 ساله که بازیگری می کنم و هنوز خودم رو بازیگر نمیدانم و همیشه گفته ام که کار بعدی من معلوم می کند چقدر بازیگرم. اصولا بازیگری ادعا بردار نیست حداقل برای من اینگونه بوده و همیشه نقد پذیر بودم و خواهم بود. کاش فرق نقد و توهین را بدانیم»
با همه این اوصاف باید اعتراف کرد که اشتباه از هردو بوده هم مجری و هم مهمان. اگر بخواهیم قضاوت نکنیم باید به این موضوع اعتراف کنیم که موضوع اخراج آرش ظلی پور خیلی منصفانه نبود. چون آقای فراستی خود یکی از منتقدانی است که بی پرده از همه انتقاد می کند.
advertising