دلنوشته آرش ظلی پور در واکنش به اخراج او از برنامه من و شما

مجلهسلبریتی ها

- 97/09/24
دلنوشته آرش ظلی پور در واکنش به اخراج او از برنامه من و شماآرش ظلی پور مجری جنجالی این روزهای تلویزیون که به خاطر اتفاقاتی که در برنامه من و شما افتاد مدتی است که از این برنامه اخراج شده است. در این مدت که آرش ظلی پور نسبت به اخراج خود سکوت کرده بود به تازگی با انتشار عکسی از خود نسبت به اخراج خود و اتفاقات اخیر متن زیبایی را منتشر کرد:

پست اینستاگرامی آرش ظلی پور مجری اخراج شده برنامه من و شما


همه ما روزاى بد زيادى توى زندگيمون داشتيم كه اونارو پشت سر گذاشتیم؛
روزايى كه فكر مى‌ كرديم دنيا به آخر رسيده و ديگه همه چى تمومه اما وقتى زمان گذشته و جلوتر اومديم، ديديم خدا نقشه يه زندگى بهتر‌ رو برامون كشيده...
روزايى كه گذشت براى من پُر بود از درس و تجربه، پُر بود از اتفاقاتى كه همه‌ شون منو فقط به يك سمت برد: "بزرگ‌ تر شدن و صد البته قوى‌ تر" شدن.
مي‌ گن: "دردى كه تو رو نكشه، قوى‌ ترت مى‌ کنه".
...و من امروز محكم‌ تر از قبل ايستادم و به روبروم نگاه مى كنم...
متاسفم كه مثل اكثر اوقات، شاهد قضاوت‌ هاى زودهنگام و غرض‌ دار بودم، انگار براى بعضى از ما به زير كشيدن آدم‌ هاى موفق باعث خوشحاليه و دوست داريم انتقام ناكامى‌ هاى خودمون رو با شكست آدم‌ هاى موفق بگيريم! البته كه اين قضاوت ها و حسادت ها همه خلاصه ميشه توو همين فضاى مجازى و در دنياى حقيقى جز عشق و محبت و مهربونى چيزى نديدم.
امروز قوى‌ تر و بزرگ‌ تر از قبل، قدم برمي‌ دارم و آرزوهامو يكى يكى به دست ميارم.
پى نوشت : ممنونم از همه اونايى كه بهم پيام دادن و برام انرژى فرستادن.. پيام هاى تك تكتون خوندم ولى واقعا نمى تونستم جواب بدم چون خيلى خيلى زياد بودن.. اميدوارم بتونم اين لطفتون جبران كنم.. دمتون گرم مهربون هاى با معرفت

علت اخراج آرش ظلی پور از برنامه من و شما


در یکی از قسمت های برنامه من و شما این برنامه با حضور مسعود فراستی روی آنتن شبکه شما رفت که بعد از گفتگو درباره وضعیت کنونی سینمای ایران، با حواشی در رسانه‌ها و فضای مجازی همراه شد. مسعود فراستی منتقد شناخته شده سینمای ایران حین گفت و گو با آرش ظلی پور به خاطر یک سری صحبت ها در آنتن زنده برنامه را ترک کرد و همین کار موجب شد که آرش ظلی پور به خاطر سوالات بی پروای خود و انتقادهای تند به فراستی از اجرای برنامه کنار گذاشته شود. البته قبل از ممنوع الفعالیت شدنش او از آقای فراستی عذرخواهی کرد اما این عذرخواهی برایش کارساز نبود.
advertising