سلبریتی‌ هایی که در فضای مجازی با طرفدارانشان در ارتباط هستند

مجلهسلبریتی ها

- 97/11/12
سلبریتی‌ هایی که در فضای مجازی با طرفدارانشان در ارتباط هستنددیگر آن دوره ای که هواداران ستاره ها برایشان نامه یا ایمیل می فرستادن، به پایان رسید. حال ستاره های هالیوود در شبکه های مختلف اجتماعی با هوادارانشان در ارتباط اند. در واقع شبکه های اجتماعی این فرصت را در اختیار مردم قرار داده تا با ستاره مورد علاقه شان ارتباط داشته باشند.

اما آیا واقعا ستاره ها نظرات و ابراز احساساتی را که در صفحات شخصی آنها توسط طرفداران شان منتشر می شوند، می خوانند؟ آیا پس از خواندن به آنها پاسخ می دهند؟ بسیاری از ستاره ها وقت کافی برای این کار را ندارند اما هستند ستاره هایی که نه تنها کامنت های هوادارانشان را می خوانند، بلکه به آنها نیز پاسخ می دهند. در ادامه برخی از این ستاره ها را به شما معرفی می کنیم.
سلبریتی‌ هایی که در فضای مجازی با طرفدارانشان در ارتباط هستند

تیلور سوئیفت


تیلور آلیسون سوئیفت زادهٔ 13 دسامبر 1989 خواننده و ترانه‌سرای اهل آمریکا است. تیلور سوئیفت همیشه به هوادارانش احترام می گذارد و برای آنها ارزش قائل می شود. به عنوان مثال او در شبکه های اجتماعی با هوادارانش در ارتباط است و حتی هر چند وقت یک بار به نظرات آنها نیز پاسخ می دهد. او حتی از طریق شبکه های اجتماعی آنقدر با طرفداران وفاداراش صمیمی شده که چندین بار آنها را به خانه اش دعوت کرد. اگر چه او قبل از انتشار آخرین آلبومش، صفحات شخصی خود را بست اما خیلی زود ارتباط خود را با مردم از سر گرفت و حتی در توییتر نیز عکس هایی از افرادی را که آلبوم هایش را خریداری کردند، منتشر کرد.

جنیفر لوپز


جنیفر لین لوپز زاده 24 ژوئیه 1969 با نام مستعار جِی لو، خواننده، بازیگر، رقصنده، صداپیشه، تهیه‌کننده، نویسنده و طراح مد آمریکایی است. اگر به صفحه توییتر جنیفر لوپز نگاهی انداخته باشید، حتما دیده اید که او هر از چند گاهی به کامنت های هوادارانش پاسخ می دهد. بنابراین اگر شما هم دوست دارید که با این ستاره هالیوود در ارتباط باشید، بد نیست شانس خود را از میان ۴۴ میلیون فالوور او، امتحان کنید.

کیم کارداشیان


کیمبرلی کیم کارداشیان وست زادهٔ 21 اکتبر 1980، شخصیت تلویزیون واقع‌ نما، بازیگر، مدل و بازرگان اهل آمریکا می‌باشد. شبکه های اجتماعی برای خانواده کارداشیان ها یک بیزنس است، به طوری که آنها از طریق توییتر و اینستاگرام خود پول های زیادی به دست آوردند. بنابراین طبیعی است که حضور پر رنگی در این مکان های مجازی داشته و با هوادارانشان در ارتباط باشند. کیم کارداشیان نیز گاهی پست های هوادارانش را بازنشر می کند و حتی کامنت های زشت را، به خصوص در اینستاگرام، بی پاسخ نمی گذارد.
advertising