جدیدترین عطر‌های زنانه ویژه

مد و زیباییاکسسوری

- 98/03/04
جدیدترین عطر‌های زنانه ویژه

miu miu


اولین چیزی که در مورد این عطر شما را جذب می کند، شیشه ظریف و زیبای آن است. در واقع این عطر شما را وادار می کند تا رایحه آن را تست کنید. پس از تست آن، خواهید دید که چه رایحه بهاری و خوشبویی دارد. این عطر از ترکیب اسانس هایی چون دانه تونکا، عنبر و ترنج ساخته شده است. این عطر یکی از عطرهای زنانه با بویی ماندگار است که می تواند انتخاب خوبی برای فصل بهار باشد.

gucci


یکی از آخرین عطرهایی را که برند گوچی روانه بازار کرده، ترکیب اسانس های نعنای هندی، گل گاردنیا، رایحه ای خوشبو، زنانه و فریبنده را ساخته که بسیار خنک و سبک بوده و با هر سلیقه ای به سادگی جور در می آید. اگر به دنبال یک عطر ماندگار هستید، این مدل عطر گوچی می تواند انتخاب مناسبی برایتان باشد.

chanel


شنل در صنعت مد و فشن همیشه حرف اول را می زند، بنابراین نباید به انتخاب آن حتی در دنیای عطر هم شک کرد. یکی دیگر از عطرهای پرطرفدار که از خانواده عصاره گل و میوه های بهاری ست، این مدل از عطر شنل می باشد که با سلیقه جوانان به خوبی جور در می آید. گل یاسمین، مشک سفید و گریپ فروت از اسانس های تشکیل دهنده آن می باشند که لحظات بی نظیری را از استشمام اش برایتان رقم خواهد زد.

cartier


این عطر از برند لوکس کارتیه که طرح شیشه اش از طرح الماس الهام گرفته، یکی از عطرهای مناسب برای خانم ها می باشد. اگر به رایحه گلها علاقه دارید، این عطر که از ترکیب گل های سنبل، زنبق، بنفشه، درخت کانانگا و نرگس تشکیل شده است، انتخاب مناسبی برایتان خواهد بود. این عطر با رایحه جادویی خود، کمک خواهد کرد که در کل روز با وجود گرمای هوا، احساس شادی و نشاط داشته باشید.
advertising