عطر و ادکلن های عاشقانه و رمانتیک مخصوص خانم ها

مد و زیباییاکسسوری

- 97/11/10
عطر و ادکلن های عاشقانه و رمانتیک مخصوص خانم هاروایح و عطرهای خیلی زیادی می‌آیند و می‌روند، اما فقط تعداد انگشت‌شماری از آن‌ها به عنوان رمانتیک‌ترین‌های عطر زنانه در طول زمان شناخته می‌شوند. این عطرها به عنوان سردم‌داران دنیای پرفیوم شناخته می‌شوند و در طول نسل‌ها دل خانم‌های خوش پوش، شیک و با سلیقه را برده‌اند. اگر در بازار و یا بوتیک عطر فروشی هستید و می‌خواهید هزینه‌ای که می‌کنید به هدر نرود و عطری بخرید که همیشه بتوانید از آن استفاده کنید، بیش از این خودتان را اذیت نکنید! با ما همراه باشید تا منتخب چند عطر زنانه عاشقانه برتر تمام دوران را بخوانید. لیستی که در ادامه مشاهده خواهید کرد، شامل عطرهایی هستند که در طول زمان مورد علاقه تعداد خیلی زیادی از خانم‌ها و سلبریتی‌ها بوده‌اند. از روایح مست کننده گل‌دار تا نت‌های وسوسه انگیز تند، این عطر ها از بهترین هداا برا روز عشق و یا ولنتاین می باشد.
عطر و ادکلن های عاشقانه و رمانتیک مخصوص خانم ها

عطر عاشقانه زنانه فراکاس


(Fracas)از برند Robert Piguet در قلب عطر زنانه فراکاس از رابرت پیگیت می‌توانید نت‌های مدهوش کننده یاسمن، گل رز و گاردنیا را پیدا کنید که ترکیبی خاص را در طول سالیان به‌وجود آورده است که مورد علاقه خیلی از خانم‌ها می‌باشد.

عطر رمانتیک زنانه فلاور بامب


(FlowerBomb) از برند Viktor & Rolf عطر زنانه فلاور بامب از ویکتور اند رالف، ترکیبی به شدت متعادل از گل رز، ارکیده و فریزیا که در این عطر گل‌دار عاشقانه جمع شده‌اند و قلب هزاران خانم را به تسخیر خود درآورده‌اند.

عطر عاشقانه زنانه لاو استوری


(Love Story) از برند Chloeعطر زنانه لاو استوری از کلوئه، این نسخه جدید از ادو پرفیوم کلوهه، که شامل نت‌های یاسمن و شکوفه پرتقال است، دارای شکوه انکارناپذیری است که آن‌را به عطری "باید داشته باشید" تبدیل کرده است.ترکیب اسانس‌ها : ترنج، رز، پرتقال، مشک، سدر و بهار نارنج.عطری عاشقانه با طراحی شیشه‌ی زرق و برق‌دار که در کمد هر دختری باید حضور داشته باشد. رایحه‌ای پر از صمیمیت و تازگی برای ملاقات‌های عاشقانه!

عطر رمانتیک زنانه لاوی است بله


(La Vie Est Belle) از برند Lancome عطر زنانه لاوی است بله از لانکوم، که به معنای "زندگی زیبا است" می‌باشد، عطری که ترکیبی به شدت عالی از زنبق و نعناع تند است که می‌تواند شادی و حس خوب را بیدار کند.

عطر ولنتاین زنانه میس دیور


(Blooming Bouquet) از برند Diorعطر بسیار جذاب میس دیور فلاور بوکه از برند دیور که عطری گلدار و فریبنده از گل‌هایی است که از بوی آن هیچوقت خسته نخواهید شد. گل صدتومانی صورتی با مشک سفید، ترکیبی ملایم ولی بسیار وسوسه انگیز را به وجود آورده‌اند که هیچ‌گاه کهنه نمی‌شود.

عطر روز عشق زنانه ولوت ارکید


(Velvet Orchid) از برند Tom Ford عطر زنانه ولوت ارکید از تام فورد، عطری است که واقعا فراموش نشدنی می‌باشد. روایح شرقی گلدار که بویی به یاد ماندنی دارد و به صورت انکارناپذیری کلاسیک است.

از عطر های رمانتیک زنانه : شماره 5


(N 5 )از برند Chanelترکیب اسانس‌ها : لیمو ترش، ترنج، بهار نارنج، آلدهید، رز، ریشه‌ی زنبق، گل برف، یاس، وانیل، خس خس، چوب صندل سفید و مشکاین عطر در گروه بویایی گلی-آلدهیدی و محصول سال 1954 است. رایحه‌ای لوکس که برای طرفداران عطرهای سبک، بسیار مناسب است.

عطر خوشبو زنانه میدنایت رومنس


(Midnight Romance) از برند Ralph Lauren گل صورتی صدتومانی وسوسه انگیز که با وانیل مشکی رمزآلودی ترکیب شده و این شیشه صورتی میدنایت رومنس از رالف لورن را پدید آورده است.

عطر زنانه استی لادر


Estee Lauder ترکیب اسانس‌ها : رز، نارنگی، زنبق، گل همیشه بهار، گل مریم، یلانگ، پرتقال و یاسمن .عطری از دهه‌ی هشتاد در گروه بویایی گلی-میوه‌ای که کاملا رایحه‌ای پر از طراوت عاشقانه، سبکی مرکبات و گل‌ها دارد.

عطر ولنتاین دخترانه ایوینگ رز


(Evening Rose) از برند Aerin عطر زنانه ایوینگ رز ترکیبی خارق‌العاده و شگفت انگیز از گل رز و رز بلغاریایی است. عطری که جایگاهی خاص را در کمد عطرهای خانم‌های شیک دارد!

عطر عاشقانه دخترانه :شالیمار


(Shalimar) از برند Guerlainهر موقع حرف از عطر کلاسیک می‌شود، این شاهکار برند گرلن، یعنی عطر زنانه شالیمار حتما در لیست اصلی متخصصین عطر قرار می‌گیرد. رایحه‌ی فریبنده این عطر که توسط ژک گرلن ( Jacques Guerlain ) خلق شد، بر اساس داستان عاشقانه‌ی شاه جهان ( Shah Jahan ) و شاهدخت ممتاز محل ( Mumtaz Mahal ) ساخته شد.

عطر عاشقانه هیپنوتیک پویزون


(Hypnotic Poison EDP) از برند DIOR ترکیب اسانس‌ها :بادام، شیرین بیان، شکوفه‌ی پرتقال، یاس، وانیل و دانه‌ی تونکا. هفتمین نسخه از هیپنوتیک پویزون که رایحه‌ای گرم دارد. این عطر از گروه بویایی شرقی وانیلی است که محصول سال 2014 فرانسه می‌باشد و برای قرارهای رسمی مناسب است.
advertising