عطر و ادکلن های پاییزی مناسب خانم ها و آقایان

مد و زیباییاکسسوری

- 97/08/08
عطر و ادکلن های پاییزی مناسب خانم ها و آقایان

عطر های زنانه و مردانه مناسب پاییز


چه دوست داشته باشید یا نه ، پاییز از راه رسیده است و شما باید عطر و رایحه خود را متناسب با این فصل برگز.گرچه قوانین سفت و سختی برای عطر ها موجود نیست ولی معمولا در ماه های گرم سال رایحه های سبک تر، شیرین تر و مرکبات استفاده بیشتری دارند ، هم چنین، رایحه هایی که ترکیبی از دارچین، گل ختمی و بوی دودی هستند برای ماه ها و روزهای سرد، مانند پاییز مناسب ترند.
عطر و ادکلن های پاییزی مناسب خانم ها و آقایان
در واقع 34% از مردم در طول سال، تنها از یک نوع عطر استفاده می کنند ولی شروع فصل جدید برای علاقه مندان عطریات، این فرصت را ایجاد می کند که از جدیدترین محصولات استفاده کنند.خوشبختانه، محصولات تازه ای در ویترین مغازه ها در حال حاضر موجودند که گزینه های زیادی را برای انتخاب در اختیار شما قرار می دهد. محصولاتی که ترکیبی از رایحه های گرم، چوبی و گل های دلنشین و گیرا هستند.

عطر مناسب خانم ها در فصل پاییز


در محصولات تازه ارائه شده، عطر ها از رایحه گل هایی مانند : رز، بنفشه، زنبق و یاس و تشکیل شده اند.برای کسانی که مایل به رایحه های دلپذیر و ماندگار هستند، Dior’s Joy یا Dolce & Gabbana’s The Only One انتخاب هایی عالی خواهند بود.

در حالی که Givenchy L’Interdit و Gucci Bloom – Bloom Nettare Di Fiori اورجینال که دارای رایحه غنی تر و جذاب تری اند برای آب و هوای سردتر مناسب هستند.

عطر مناسب آقایان در پاییز


هنگامی که نوبت به عطرهای فصلی برای آقایان میرسد، افرادی که به دنبال انتخابی خاص هستند، عطرهای سنتی مردانه مانند Prada’s new L’Homme Prada Absolu و Hermes’ Terre D’Hermes Eau Intense Vetiver مطمئنا انتخاب هوشمندانه ای برایشان خواهند بود.

هر دوی آنها ترکیبی از رایحه چوبی هستند، در حالی که در اولی با ادویه جات و مرکبات مخلوط شده و در دومی با گیاهان برگدار و گیاه vetiver ترکیب شده است.

البته هنگام انتخاب عطر، رعایت محدودیت های جنسیتی اهمیت چندانی ندارد اما اگر دوست ندارید از عطری که برای جنس مخالف طراحی شده است، استفاده کنید، گزینه ها دیگری که قابل استفاده هم برای مردان و هم برای زنان باشد نیز موجود است.

مخلوط پاییزی پیشنهادی ویژه، Byredo’s Eleventh Hour با رایحه ای تند همراه با رگه هایی از لوبیای تنکا، فلفل و انجیر وحشی و ادکلن Tom Ford’s Ombre Leather با رایحه عمیق گلها همراه رگه هایی از هل، نعناع هندی، چرم و خزه می باشد.
advertising