پالتو های بارانی زنانه شیک مناسب پاییز و زمستان با برند باربری

مد و زیباییتیپ بانوان

- 97/08/06
پالتو های بارانی زنانه شیک مناسب پاییز  و  زمستان با برند باربری

پالتو و بارانی پاییزی زیبا و شیک


داشتن یک تیپ پاییزی زیبا و شیک مقرون به انتخاب هوشمندانه ای است که ما در فصل سرد پاییزی انتخاب می کنیم این روزها که هوا کم‌کم رو به سردی می‌رود، پوشیدن لباس مناسب فصل نکته مهمی برای خانم‌ ها می‌ تواند باشد. خاصیت هوای پاییزی این است که نه آن‌قدر سرد است که بشود کاپشن و بوت پوشید و نه مثل هوای شهریور است که پوشیدن لباسی نازک کافی باشد. لباس پاییزه زنانه باید علاوه بر زیبایی مناسب فصل نیز باشد در ادامه مطلب عکس هایی از تیپ پاییزه شیک برند بربری را برای شما عزیزان جهت گرفتن ایده قرار داده ایم امیدواریم مورد توجه شما قرار گیرد.
پالتو های بارانی زنانه شیک مناسب پاییز  و  زمستان با برند باربری

تاریخچه برند بربری یا باربری (burberry) چیست؟


داستان برند باربری (burberry) بوربری، (به انگلیسی: Burberry) یا بربری، شرکت تولیدکننده کالاهای لوکس و خانه مد بریتانیایی است، که در زمینه توزیع لباس، لوازم جانبی و عطر فعالیت می‌کند.

این شرکت، در سال 1856 توسط توماس بوربری Thomas Burberry و در شهر باسینگستوک تاسیس شد.

وی در دهکده بروکهام گرین در نزدیکی شهر لندن متولد شد. از آنجایی که او علاقه زیادی به پارچه ها داشت، بالاخره در نوجوانی به یک پارچه فروشی رفت. و پس از مدتی در سال 1856 خودش در بیسینگ استاک (BasingStoke) ، یک پارچه فروشی کوچک باز کرد.

تاریخچه و داستان برند بربری (burberry) توماس به آب و هوای بارانی انگلیس عادت نداشت و پس از مراجعه به دکتر برای درد های روماتیسمی متوجه شد که دلیل آن پوشیدن بارانی‌ های پلاستیکی است به همین منظور به فکر فرو رفت تا بارانی را طراحی کند تیپ پاییزه شیک که علاوه بر خاصیت خیس نشدن، مانع از تنفس پوست نیز نشود.

بنابراین پارچه مقاوم و جدید «گاباردین» را در سال 1880ابداع نمود و با این کار به شهرت زیادی رسید.

موفقیت های او باعث شد که در سال 1891 شعبه دوم بربری در لندن افتتاح و به عنوان دفتر مرکزی شرکت معرفی گردید.خانواده سلطنتی انگلیس و ارتش نیز به این برند علاقه‌ مند شده بودند تیپ پاییزه شیک و فرماندهان و سربازان ارتش بریتانیا در جنگ جهانی اول لباس‌ های ضدآب بربری مانند بارانی و ترنچ کت (Trench Coat) معروف بربری را به تن می‌کردند.
advertising