چند نکته برای خوشتیپ بودن

مد و زیباییتیپ آقایان

- 97/08/04
چند نکته برای خوشتیپ بودنبرای انتخاب لباس‌های‌تان وقت بگذارید. برای ایجاد یك تغییر خوب از تی‌شرت‌های رنگی استفاده كنید. اگر نوجوان شما اهل برند و به قول خودشان مارك بازی است، يادتان باشد برندهايي را به او معرفي كنيد كه تنوع رنگي در آن‌ها وجود دارد. البته بهتر است طوري رفتار كنيد كه در ذهن آن‌ها رنگي و متناسب بودن بر برند بودن، ارجحيت پيدا كند.

نوجوان ساده؛ نوجوان خوش‌ پوش


نوجوان هستید و می‌خواهید خیلی خوش تیپ به‌نظر بیایید؟ قبول. خوش تیپ باشید اما در ظاهرتان اغراق نكنید. خیلی از پسرهای نوجوان دوست دارند مثل آدم‌های مشهور به‌نظر بیایند. آن‌ها سعی می‌كنند ظاهرشان را هم شبیه آدم‌های خاص بكنند. بزرگ‌ترها! به آن‌ها یاد بدهید‌، برای متفاوت بودن نیازی نیست كه خودشان را عجیب و غریب درست بكنند.
اگر قرار است خیلی تغییر بكنند نهایتا از 3رنگ متفاوت در پوشش شان استفاده كنند و نه بیشتر. نكته دیگر راجع به ساعت‌ آن‌هاست. استفاده از ساعت‌های خیلی بزرگ كه به طبع خیلی جلب توجه می‌كنند و حتي بیشتر از این كه توجه دیگران را به آن‌ها جلب بكند باعث تعجب‌شان خواهد شد.

جذب واكنش‌ های واقعی


دنبال واكنش‌های واقعی باشید، خیلی‌ها نظر واقعی‌شان را راجع‌ به ظاهرتان نمی‌گویند. خیلی‌ها مخفی‌اش می‌كنند، بعضی‌ها هم برای خوشایندي شما از تیپی كه ممكن است به‌نظرشان مزخرف بیاید، تعریف می‌كنند. دنبال آدم‌هایی باشید كه با شما صادق هستند یا این كه خیلی رك از آن‌ها خواهش كنید نظر واقعی‌شان را به شما بگویند.

تی‌شرت تبلیغاتی ممنوع!


وقتی یك تی‌شرت با یك لوگوی بزرگ تبلیغاتی می‌پوشید شبیه یك بیلبورد تبلیغاتی متحرك به‌نظر می‌رسید! دور اینگونه تی‌شرت‌ها را خط بكشید. در عوض به‌دنبال تی‌شرت‌های كلاسیك با یقه‌های هفت بروید‌ یا تی‌شرت‌هایی با طرح‌های زیبای هنری. این روزها لباس‌هایی با خطوط فارسی گزینه‌های زیبا و با اصالتی هستند كه می‌توانند حال‌و‌هوای تازه‌ای به تیپ شما ببخشند.

لباس‌هایی نه تنگ و نه گشاد


بهترین پیشرفتی كه می‌توانید برای ظاهرتان ایجاد كنید داشتن یك انتخاب هوشمندانه و با دقت است، انتخاب لباس‌هایی كه كاملا اندازه‌تان هستند.
بیشتر آقایان، به‌خصوص آقا پسرها، لباس‌هایی می‌پوشند كه برای‌شان گشاد یا حتی خیلی گشاد هستند! مطمئن شوید كه لباس‌تان درست هم سایز خود شماست و نه خیلی تنگ و نه خیلی گشاد باشد. لباس‌های خیلی گشاد یا خیلی تنگ تبدیل به یك بیماری مسری شده‌اند! مراقب باشید!

به فروشنده‌ها اعتماد نكنید


هیچ وقت تنها به خرید نروید زيرا به حرف فروشنده‌ها نمي‌شود اعتماد كرد. بیشتر آن‌ها خیلی كاری ندارند كه این لباس به شما می‌آید یا نه. آن‌ها به فكر فروش و سود خودشان هستند، شما هم به فكر سود خودتان باشید. یكی از دوستان خوش‌پوش و مورد اعتمادتان را با خودتان به خرید ببرید؛ كسی كه مطمئن هستید با استفاده از نظراتش می‌توانید خوش‌پوش باشید.
advertising