نکاتی مهم در انتخاب نیم بوت مردانه

مد و زیباییتیپ آقایان

- 98/05/30
نکاتی مهم در انتخاب نیم بوت مردانه

پشت پاشنه پا را بررسی کنید


پشت پاشنه پا را بررسی کنید. پشت پاشنه پا باید کمی با انتهای کفش فضای خالی داشته باشد. البته این فضای خالی نباید به حدی زیاد باشد که پا در کفش تکان بخورد و جا به جا شود. برای چک کردن این موضوع بند کفش را باز بگذارید و سعی کنید پایتان را در کفش جلو ببرید تا انگشتان پا به دیواره جلوی کفش بچسبد. سپس انگشت خود را داخل کفش و پشت پاشنه فشار دهید. انگشت شما باید تا حدی داخل برود تا فضای خالی مناسب باشد.

انگشتان پا


تنوع زیادی از انواع مدل نیم بوت ها و بوت های مردانه وجود دارند که می توانید از بین آن ها انتخاب کنید.
استخوان های انگشتان پا به هیچ وجه نباید تحت فشار باشند. برای بررسی این مورد باید بند های کفش را ببندید و بایستید. انگشتان پایتان را تکان دهید. اگر فضای برای تکان دادن انگشتان باشد مشکلی وجود ندارد، اما اگر تحت فشار باشند و نتوانید آن ها را تکان دهید بهتر است به یک سایز دیگر فکر کنید. در واقع قسمت هایی که نباید تحت فشار باشند شامل انتهای استخوان انگشت شصت پا، انتهای استخوان انگشت کوچک پا و نوک انگشت شصت می شوند.

به دیوار لگد بزنید


نیم بوت های مردانه در مدل کفش های نیمه رسمی گزینه های بسیار خوبی برای فصل های سرد و بارانی هستند.
یکی از آزمایش هایی که نشان می دهد سایز نیم بوت و یا بوت ساق بلند مورد نظر برای شما مناسب است، لگد زدن به یک جسم سخت مانند دیوار است. البته ممکن است این آزمایش را نتوانید هنگام خرید انجام دهید. زمانی که با کفش به دیوار لگد می زنید انگشتان شما نباید نوک کفش را لمس کنند. اگر این اتفاق می افتد احتمالا سایز مورد نظر کمی برای پای شما تنگ است.
advertising