روش های پوشیدن کفش پاشنه بلند بدون اذیت شدن

مد و زیباییاکسسوری

- 97/09/11
روش های پوشیدن کفش پاشنه بلند بدون اذیت شدنما عاشق کفش های فانتزی و تجملی هستیم اما آیا کفش های زیبا و جذاب ارزش درد کشیدن را دارند؟واقعیت اینه که همه ی خانم ها عاشق کفش پاشنه بلند هستند ولی تحمل اون دردِ وحشتناک که یک ساعت بعد از پوشیدن آنها به سراغ خانم ها می آید،صبر ایوب می خواهد.ولی خوب... نمی توان از زیبایی پاها و خرامیدن ها و دلربایی ای که بخاطر پوشیدن کفش پاشنه بلند بوجود می آید چشم پوشی کرد.پا‌های ما برای پاشنه‌های بلند طراحی نشده اند و استفاده از آن‌ها می‌تواند منجر به مشکلاتی نظیر درد، تاول، تورم و یا زخم شود. با پیروی از نکات زیر می‌توانید این مشکلات را از بین یا کاهش دهید و از زمان بیشتری در کفش‌های خود لذت ببرید.

1.انگشت های پای خود را با نوار چسب ببندید.


یک نوار چسب داخل کیف خود بگذارید.یک مهمانی با کفش پاشنه بلند نباید منجر به این شود تا شما تا خانه لنگان لنگان راه بروید.برای اینکه فشار از روی پایتان برداشته شود ، قبل از اینکه بیرون بروید ، انگشت سوم و چهارم پای خود را با نوار چسب به هم ببندید(از نوار زخم بندیِ بی رنگ و شفاف استفاده کنید).بین انگشت سوم و چهارم پا ،یک رگ عصبی وجود دارد که بستن این دو انگشت، فشار روی پا را به کمترین حد ممکن می رساند.این ترفندی ساده و موثر است، با استفاده از بانداژ، انگشت سوم و چهارم را با هم ببندید. این به این دلیل موثر است که عصبی را که مسئول انتقال علایم درد است را کنترل می‌کند.
روش های پوشیدن کفش پاشنه بلند بدون اذیت شدن

2.به پای خود یک ضد عرق و اسپری ضد انبساط به کفش خود بزنید.


وقتی که حتی کمترین مقداراز رطوبت می تواند باعث شود پاشنه ی پایتان لیز و لغزنده بشود، از قبل به پاهایتان دئودورانت بزنید.از اسپری انبساط دهنده استفاده کنید.برخی از کفش‌ها قسمت جلویی آن به میزان قابل توجهی باریک هستند؛ که پا‌ها معمولا پس از کمی استفاده متورم شده مثلا در شب بعد از اینکه تمام روز پا‌ها در کفش بودند موارد زیر را توصیه می‌کنیم.

نحوه کار اسپری انبساط دهنده کفش


1.اسپری کردن در داخل کفش.
2.پوشیدن کفش ها.
3.سعی کنید 20 دقیقه با کفش قدم بزنید.
4.بعد از 24 ساعت تکرار کنید.
5.اگر لازم است، این گام‌ها را تکرار کنید تا کفش‌ها برای پاهایتان متناسب شوند.

3.کف کفش خود را کاغذ سمباده بزنید.


کفش های جدیدتان اصطحکاک داره و نمی توانید راحت راه بروید؟ یک راه ساده برای برای اینکه بتوانید بیشتر برقصید .با یک ورق کاغذ سمباده به آرامی نا همواری های زیر کفش خود را بزدائید.تکرار می کنیم "به آرامی" .مراقب باشید که کف کفش خود را تکه و پاره نکنید.

4.به کمک یخ ، کفش خود را بزرگ تر کنید.


قبول ! مسلماً این یکی مقداری عجیب و غریب است ولی کمک زیادی به جا باز کردن کفش ، زمانیکه به پنجه ی پایتان فشارِ زیادی می آید می کند.کیسه های پلاستیکی را با آب پر کنید وآنها را تو قسمت پنجه ی کفش فرو کنید.بعد یک شب تا صبح ،کفش هایتان را داخل فریزر بگذارید.زمانیکه آب یخ بزند،کیسه ها باد می کنند و کفش هایتان به طور معجزه آسا بزرگ می شود.این ترفندی عالی برای زمانی است که کفش‌های شما کمی تنگ و یا باریک هستند. فریز کردن آن‌ها به تدریج سایز آن‌ها را افزایش می‌دهد و کفش را کش می‌دهد. علاوه بر این، سرما برای گردش خون بهتر است و با قرار دادن آن‌ها می‌توانید درد را کاهش دهید.

نحوه کار یخ برای بزرگ کردن کفش:


1.دو کیسه پلاستیکی را با آب پر کنید.
2.هر کدام را در کفش قرار دهید.
3.کفش‌ها را در فریزر قرار دهید.
4.بگذارید چند ساعت یخ بزند.
5.پس از آن، کیسه‌ها را بردارید و کفش هایتان را بپوشید.

5.چند جوراب و یک سشوار


چند جفت جوراب بپوشید ( یا یک جفت جوراب کلفت و پشمی).سپس پایتان را داخل کفشی که خیلی تنگ است بکنید و سشوار را روی هر ناحیه ای که باعث درد پایتان میشود بگیرید. فراموش نکنید هنگام سشوار گرفتن ،کفش را خم کنید.یکی از کار‌های تاثیر گذار این است که از سشوار استفاده کنید. با یک سشوار به سمت پاشنه بلندهایتان باد گرم بگیرید و ببینید که چطور کفش‌ها به آن واکنش نشان می‌دهند.باید بدانید که وقتی شما از کفش استفاده نمی‌کنید به اصطلاح جمع می‌شود. برای این که از این امر جلوگیری شود باید داخل آن را با روزنامه یا قالب کفش پر کنید.وقتی کفش هایتان را نمی‌پوشید درون آن‌ها ژل سیلیکا قرار دهید چرا که این کار برای مرطوب نگاه داشتن و جلوگیری از آب رفتن کفش‌ها موثر است

6.یک کفی راحت برای پای خود اختراع کنید.


با یک کفی راحت و مناسب،میتوانید یک مسافت طولانی را بپیمایید.لایی‌ها کوچک و نرم هستند و می‌توانید در بعضی جا‌ها کفش قرار دهید تا از درد جلوگیری کنید. آن‌ها بسیار عملی هستند و می‌توانید در عرض یک دقیقه آن‌ها را در کفش خود جای دهید. می‌توانید یک جفت از آن را در کیف تان برای شرایط اضطراری حمل کنید. در اینجا دو نکته وجود دارد:
برای قسمت بالایی پا، جایی که پا با انگشتان برخورد می‌کند:این برای پا‌ها عادی است که اینجا آسیب ببیند، چون جایی است که پاخم می‌شود و، وزن بدن را تحمل می‌کند.
پاشنه ها:ناحیه دیگری که به آسیب می‌رسد، جایی است پاشنه پا روی پاشنه کفش قرار می‌گیرد.
advertising