با شلوار جین مشکی چه لباسی بپوشیم

مد و زیباییتیپ آقایان

- 97/08/05
با شلوار جین مشکی چه لباسی بپوشیمشلوار جین مشکی یک جزء اصلی کلاسیک است که هر مردی باید در کمد لباس خود داشته باشد. این شلوارهای ساده و راحت که فوق العاده تطبیق پذیر هم هستند را می توان در مجالس مختلف و به طرق متعدد پوشید. خواه آن را برای یک مهمانی شبانه پوشید یا در یک استایل روزمره آخر هفته، جین مشکی همیشه عالی به نظر می رسد. دلیل آن این است که نه تنها ست کردنشان آسان است بلکه بدون صرف انرژی حس خوبی می دهند. با این حال باید بدانیم که چگونه می توان شلوار جین مشکی را به بهتربن نحو ست کرد.

چه لباسی با شلوار جین مشکی ست می شود؟


خیلی بعید است که کسی بتواند شلوار جین مشکی را اشتباه ست کند. این نوع شلوار، به یمن تطبیق پذیری و رنگ طبیعی خود، تقریبا با هر لباسی در کمد لباستان ست می شود. بدین ترتیب، می توانید برای پوشیدن آن محدودیت کمتری به خرج داده و آن را با سلیقه شخصی تان سازگار کنید. خواه استایل اسپورت ، یا حتی لباس های گشاد، دوست داشته باشید ، می توانید شلوار جین مشکی را به استایلی جذاب تبدیل کنید.

چگونه جین مشکی را ست کنیم؟


شلوار جین مشکی انواع مختلفی دارد و می تواند به طرق مختلف پوشیده شود. می توانید با انتخاب شلوار جینی شروع کنید که به بهترین شکل، تصویری که می خواهید القاء کنید را انتقال دهد ، مثل جین پاره برای یک استایل هنری، یا جین چسبان برای یک استایل مدرن شهری. برای اینکه این نوع شلوار با استایلتان همخوانی داشته باشد، می توانید آن را با آیتم های گوناگونی ست کنید. برای مثال، یک نفر با سلیقه کلاسیک ممکن است جین مشکی خود را با یک جفت کفش تخت مردانه و پیراهن دکمه دار سفید بپوشد درحالی که یک طرفدار مد ممکن است یک تیشرت بندی با کفش را بپسندد. به خاطر رنگ خنثای این شلوار، نیاز نیست نگرانی زیادی برای ست کردن داشته باشید. تنها کاری که نیاز دارید انجام دهید انتخاب بین یک استایل مینیمال با رنگ های ساده یا لباس های پررنگ برای استایلی چشم گیر و خیره کننده است.

مشکی


درحالی که جین های مشکی با بسیاری از لباس ها عالی می شوند، یک سری از لباس ها هستند که به آن بیشتر می آیند. چون جین مشکی یک لباس پایه محسوب می شود همیشه با لباس های کلاسیک مثل تیشرت یا بلوز سفید، یا پلیور طوسی، یا کت جین آبی یا مشکی، و کاپشن مردانه خوب خواهد شد. این لباس ها را به یاد داشته باشید و با وجود آن ها همواره قبل از خرید، ایده های آسانی برای انتخاب و ست کردن در دست خواهید داشت. درمورد کفش هم کتانی گزینه بی نقصی خواهد بود که همیشه برای آخرهفته مناسب است. اگر به دنبال ظاهری متفاوت تر هستید، به خواندن مطلب ادامه دهید تا ایده های بیشتری دستگیرتان شود.
با شلوار جین مشکی چه لباسی بپوشیم

پیراهن هایی که می توان با جین مشکی ست کرد


اگر عادت دارید شلوار جین مشکی تان را فقط با تیشرت بپوشید، تنها با نگاه کردن به مدل های استریت استایل متوجه خواهید شد که تاکنون فرصت های زیاد و لباس های مختلفی را از دست داده اید. یک پیراهن دکمه دار نه تنها آیتمی است که همیشه در دسترس است، بلکه موردی است که فوق العاده با جین مشکی عالی عمل می کند. ترکیب این دو باعث جلوه بیشتر جین و کم رنگ تر شدن پیراهن می شود و تعادل خوبی برای یک استایل روزمره هوشمندانه ایجاد می کند. هرچند این ست یک استایل رسمی و درعین حال راحت است، می تواند بسته به استایل شما با لباس های مختلف ست شود. درحالی که پیراهن های ساده جین شما را رنگ و لعاب بهتری می دهند، پیراهن های طرح داراثری متفاوت دارند. برای مثال، طرح های گلدار به آن رنگ می افزایند درحالی که پیراهن های شطرنجی حس راک اند رول به لباس هایتان می دهد.

شلوار جین مشکی و پیراهن مشکی


پیراهن مشکی مثل شلوار جین مشکی انعطاف پذیر است. وقتی پیراهن ساده مشکی را تنها با یک شلوار جین زیبای مشکی بپوشید، این لباس به دلیل زیبایی صاف و ساده و آشکار خود ظاهری حرفه ای از شما می سازد. با این حال، با چند تغییر جزیی این ظاهر می تواند جوان پسند و جذاب شود. خواه به کمک طرحی روی پیراهن باشد، یا پاره دوزی هایی روی جین، یا یک کت تیره یا زیورآلات منحصر به فرد، ترکیب پیراهن مشکی و شلوار مشکی می تواند مهیج شود. استایلی که دوست دارید را انتخاب کنید و کار خود را شروع کنید. همچنین، حواستان باشد که کفش هایی که می پوشید هم بر این که لباستان رسمی است یا هنری، تاثیرگذار خواهد بوذ.

شلوار جین مشکی و پیراهن سفید


به یمن زیبایی صاف و ساده و رنگ های متضادشان، جین مشکی و پیراهن سفید، یک ست عالی محسوب می شوند. این ترکیب رنگ یک ترکیب رنگ سنتی نیز هست و برای مهمانی های عادی ایده آل به شمار می رود. اگر یک استایل رسمی و شیک می خواهید می توانید پیراهن را با جین پاچه تنگ ست کنید. لباستان را با یک جفت کفش مردانه تخت و یک کت دست دوز، کت بلیزر یا پالتو کامل کنید. اگر یک استایل روزمره و مینیمال دوست دارید، پیراهن آستین کوتاه و جین چسبان بپوشید. بعد اکسسوری معمولی مثل کتانی و کلاه به آن اضافه کنید
advertising